Har aldrig läst Harry Potter bok :(
Forum > Harry Potter > Har aldrig läst Harry Potter bok :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Natalie00
Elev |
Hejsan!
Ni kanske tycker att det är konstigt att jag är på denna sajten för jag har inte ens läst en endaste HP bok haha jag vet http://Nataliediior.blogg.se 19 mar, 2013 19:45 |
|
Seriously
Elev |
Japp, jag har läst allihopa!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 19 mar, 2013 19:49 |
|
visar123
Elev |
4 böcker har jag läst håller på med femman
19 mar, 2013 19:58 |
|
_harrypotterharry_
Elev |
nej, har inte läst en enda, men sett filmerna bara
19 mar, 2013 20:01 |
|
Borttagen
|
Jag har läst alla böcker och sett alla filmer!
19 mar, 2013 20:01 |
|
Borttagen
|
Det finns redan flera liknande trådar ^^
19 mar, 2013 20:05 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
19 mar, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Jag har läst alla på svenska , engelska och en tredjedel av den första boken på franska
19 mar, 2013 20:17 |
|
Fantasia
Elev |
19 mar, 2013 21:34 |
|
justpixie
Elev |
Ni har missat så otroligt mycket av att inte läsa böckerna, ni känner inte ens till en tredjedel om allt som hänt i HP då! Ni borde verkligen läsa böckerna, dem är helt underbara!
själv har jag läst böckerna över 50 gånger, mina böcker är helt sönderlästa och håller på att falla i bitar ^^ pixiegnom 20 mar, 2013 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen