ANSLAGSTAVLAN!?
Forum > Harry Potter > ANSLAGSTAVLAN!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Natalie00
Elev |
19 mar, 2013 19:34 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Högerklicka på en tom plats, så kommer det upp en liten ruta där du kan skriva. Om du vill byta färg på rutan, så finns det färger uppe i vänstra hörnet efter att du har vart var du ska skriva!!
Lycka till
19 mar, 2013 20:02 |
Forum > Harry Potter > ANSLAGSTAVLAN!?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen