Mitt andra år på Hogwarts (Del 2)
Forum > Fanfiction > Mitt andra år på Hogwarts (Del 2)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lillan Potter
Elev |
Hejsan! Nu tänkte jag skapa en del 2 på Efter kriget, Efter allt!
Nu kommer jag mest skriva ur Nadjas perspektiv och "jag" i form. Titel: Mitt andra år på Hogwarts Rating: G Tidsperiod: Nadjas andra år, efter det stora trollkarlskriget. Antal kapitel hittills: 0 Färdigskriven; NEJ! Författare: Jag! Språk: SVENSKA Handling: Nadja börjar sitt andra år på Hogwarts. Allt är som vanligt tills en tjej som heter Elodie börjar på skolan och allt blir konstig. MÄRKLIGA SAKER HÄNDER PÅ SKOLAN! Taggar: Molly Evans t i l d a Spoiler: Tryck här för att visa! Hermione 1234 KAPITEL: Kap 1: Resan till Hogwarts, Spoiler: Tryck här för att visa! 19 mar, 2013 07:39
Detta inlägg ändrades senast 2013-03-20 kl. 19:04
|
|
Borttagen
|
JAAAA!!!!!! *bevakar*
19 mar, 2013 07:40 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAAAA!!!!!! *bevakar* Ja! KAPITLET KÖMMER I KVÄLL! 19 mar, 2013 07:56 |
|
Borttagen
|
ŸES!!!!!!!! 19 mar, 2013 07:57 |
|
Borttagen
|
Väntar!!
19 mar, 2013 09:34 |
|
Lillan Potter
Elev |
Förlåt fönat jag inte har skrivit. Men det kommer nog idag KANAKE!
19 mar, 2013 14:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lillan Potter: Förlåt fönat jag inte har skrivit. Men det kommer nog idag KANAKE! Gör inget Lillan, vi väntar! 19 mar, 2013 15:01 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Förlåt fönat jag inte har skrivit. Men det kommer nog idag KANAKE! Gör inget Lillan, vi väntar! Vad Bra! Molly Evans Glina2 t i l d a Hermione 1234 HÄR KOMMER DET! APITEL 1; RESAN TILL HOGWARTS Jag tittade på den lysande digitalklockan. Den var 10.00. Klockan prick(•) 11.00 skulle tåget till Hogwarts åka. Jag smög försiktigt upp och bestämde att jag inte skulle väcka mamma eller pappa, jag kunde gå dit själv. Vi bodde ganska nära King Cross Station så ma kunde gå dit. Jag packade kofferten och småsprang(fortfarande tyst) ner för trappan. Jag visste att 2:andra 7:sjunde och 4:fjärde trappstegen knarrade. Så jag hoppade över dem. Jag visste inte att 5:femte trappsteget knarrade. Så nä jag satt foten på trappsteget lät det "KNAAAR". Jag lyssnade så att ingen hade vaknat. "Fint, nu vet ja det till nästa gång", tänkte jag. PÅ KING CROSS STATION: Jag hade bara 10 minuter på mig att springa in genom porten. Då jag såg det. En massa älvor flög framför mig. "Vad... Vad, g-ö-ö-r n-i-i h-Ä-ä-r?", stammade jag. "Vi flyger!!!", fräste en stor älva. "M-e-n-n, k-a-a-n ni höra m-i-g!?", utröpade jag. "Ja, du är älv-född, då kan du höra älvor", sa en liten blå älva, "Och du kan också gör en Doxefee till en snäll älva", tillade den lilla blå älvan. Jag hade bara 3 minuter kvar på att komma ner till Expressen. "Jag måste gå nu! Hej då!", sa jag till älvorna. "Nej vänta! Ta med mig i en ask, jag kan vara användbar på Hogwarts detta år, snälla!", sa den blåa(och silvriga såg jag nu) lilla älvan. "Okej då, bara du!", sa jag och kastade en blick på de andra älvorna. De nickade. "Vi ses!", sa dem. "Ja vi ses!" "Om du behöver oss, tänk bara på det du behöver oss til,så kommer vi!", sa den stora lite buttra älvan. "Okej!", sa jag och sprang in genom porten till perrong 9 3/4. Jag sprang fort in i tåget och när jag hade spurtat in hörde jag visslingarna och vi åkte iväg! MER? 19 mar, 2013 15:03 |
|
Borttagen
|
AWESOME!!! Absolut mer!
20 mar, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
GUD VAD AWESOME!!!!!!!!
MEEEEER!!!!!! (Det såg like likt ut FH faktisk med älvorna, du har inte fått insperation av FH:? 20 mar, 2013 18:04 |
Forum > Fanfiction > Mitt andra år på Hogwarts (Del 2)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen