Asså hjälp?
Forum > Harry Potter > Asså hjälp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
om man trycker på
"bibliotek" sen på slytherin så står där nte vad skaparen heter, är det inte typ Salacor elr ngt sånt ;o 22 mar, 2010 08:20 |
|
parkinson123
Elev |
22 mar, 2010 18:09 |
|
Borttagen
|
22 mar, 2010 20:18 |
|
MattiasD
Elev |
Grattis du har lyckats ändra bild till slut.
Det står ju inte på något elevhem vad grundaren heter. 22 mar, 2010 21:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av MattiasD: Grattis du har lyckats ändra bild till slut. Det står ju inte på något elevhem vad grundaren heter. Efter att ha kollat efter kan jag svara för att du har fel. Helga, Rowena och Godric nämns i vardera elevhem medan Salazar inte alls står med. Haha, att man inte reagerat på det tidigare. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 mar, 2010 22:47 |
|
MattiasD
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av MattiasD: Grattis du har lyckats ändra bild till slut. Det står ju inte på något elevhem vad grundaren heter. Efter att ha kollat efter kan jag svara för att du har fel. Helga, Rowena och Godric nämns i vardera elevhem medan Salazar inte alls står med. Haha, att man inte reagerat på det tidigare. Oj, tittade väll inte igenom så noggrant. 23 mar, 2010 15:30 |
|
jan
Elev |
jag kan inte behärska mig jag måste köpa choklad grodor fast jag vill spara mina pengar vad ska jag jöra jälp
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
27 dec, 2010 09:45 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av MattiasD: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av MattiasD: Grattis du har lyckats ändra bild till slut. Det står ju inte på något elevhem vad grundaren heter. Efter att ha kollat efter kan jag svara för att du har fel. Helga, Rowena och Godric nämns i vardera elevhem medan Salazar inte alls står med. Haha, att man inte reagerat på det tidigare. Oj, tittade väll inte igenom så noggrant. Sicken diss xD Kontakta Erfa! Detta måste genast åtgärdas!!! Skrivet av jan: jag kan inte behärska mig jag måste köpa choklad grodor fast jag vill spara mina pengar vad ska jag jöra jälp Du kan börja med att hålla dig till topic... -.- Du blir inte så populär om du fortsätter som du gör... "May the force be equal to mass times acceleration" 27 dec, 2010 13:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jan: jag kan inte behärska mig jag måste köpa choklad grodor fast jag vill spara mina pengar vad ska jag jöra jälp Köper också, men brukar spela iop mer pengar en jag förlorar 28 dec, 2010 18:35 |
|
jolle963
Elev |
9 dec, 2011 15:38 |
Forum > Harry Potter > Asså hjälp?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen