Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Asså hjälp?

Forum > Harry Potter > Asså hjälp?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


om man trycker på
"bibliotek"
sen på slytherin så står där nte vad skaparen heter, är det inte typ Salacor elr ngt sånt ;o

22 mar, 2010 08:20

parkinson123
Elev

Avatar


Salazar Slytherin tror jag !

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs11.favim.com%2Forig%2F160214%2Fandy-andy-biersack-andy-sixx-black-veil-brides-Favim.com-3994431.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages6.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F32600000%2FDraco-Malfoy-draco-malfoy-32632440-245-300.gif

22 mar, 2010 18:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av parkinson123:
Salazar Slytherin tror jag !


såååvardt ! (I)

22 mar, 2010 20:18

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av Salem:
Skrivet av parkinson123:
Salazar Slytherin tror jag !


såååvardt ! (I)
Grattis du har lyckats ändra bild till slut.

Det står ju inte på något elevhem vad grundaren heter.

22 mar, 2010 21:12

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av MattiasD:
Skrivet av Salem:
Skrivet av parkinson123:
Salazar Slytherin tror jag !


såååvardt ! (I)
Grattis du har lyckats ändra bild till slut.

Det står ju inte på något elevhem vad grundaren heter.


Efter att ha kollat efter kan jag svara för att du har fel. Helga, Rowena och Godric nämns i vardera elevhem medan Salazar inte alls står med. Haha, att man inte reagerat på det tidigare.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

22 mar, 2010 22:47

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av MattiasD:
Skrivet av Salem:
Skrivet av parkinson123:
Salazar Slytherin tror jag !


såååvardt ! (I)
Grattis du har lyckats ändra bild till slut.

Det står ju inte på något elevhem vad grundaren heter.


Efter att ha kollat efter kan jag svara för att du har fel. Helga, Rowena och Godric nämns i vardera elevhem medan Salazar inte alls står med. Haha, att man inte reagerat på det tidigare.

Oj, tittade väll inte igenom så noggrant.

23 mar, 2010 15:30

jan
Elev

Avatar


jag kan inte behärska mig jag måste köpa choklad grodor fast jag vill spara mina pengar vad ska jag jöra jälp

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

27 dec, 2010 09:45

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av MattiasD:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av MattiasD:
Skrivet av Salem:
Skrivet av parkinson123:
Salazar Slytherin tror jag !


såååvardt ! (I)
Grattis du har lyckats ändra bild till slut.

Det står ju inte på något elevhem vad grundaren heter.


Efter att ha kollat efter kan jag svara för att du har fel. Helga, Rowena och Godric nämns i vardera elevhem medan Salazar inte alls står med. Haha, att man inte reagerat på det tidigare.

Oj, tittade väll inte igenom så noggrant.

Sicken diss xD Kontakta Erfa! Detta måste genast åtgärdas!!!

Skrivet av jan:
jag kan inte behärska mig jag måste köpa choklad grodor fast jag vill spara mina pengar vad ska jag jöra jälp

Du kan börja med att hålla dig till topic... -.-
Du blir inte så populär om du fortsätter som du gör...

"May the force be equal to mass times acceleration"

27 dec, 2010 13:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av jan:
jag kan inte behärska mig jag måste köpa choklad grodor fast jag vill spara mina pengar vad ska jag jöra jälp

Köper också, men brukar spela iop mer pengar en jag förlorar

28 dec, 2010 18:35

jolle963
Elev

Avatar


Skrivet av parkinson123:
Salazar Slytherin tror jag !

9 dec, 2011 15:38

1 2

Forum > Harry Potter > Asså hjälp?

Du får inte svara på den här tråden.