Vad skulle du villja säja till J.K rowling?
Forum > Harry Potter > Vad skulle du villja säja till J.K rowling?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Henryeta
Elev |
15 mar, 2013 08:44 |
|
Borttagen
|
Tack för Harry Potter!!!
15 mar, 2013 11:00 |
|
Balder
Elev |
TACK FÖR ALLT!!!
15 mar, 2013 14:52 |
|
cikki
Elev |
skulle inte säga något, skulle svimma av lycka.
^^ 15 mar, 2013 15:08 |
|
NyTo
Elev |
Jag skulle antagligen inte få fram ett ord...
Eller så skulle jag viska: "Var har du Harry? Är han i garderoben? Kan jag få se honom?"
15 mar, 2013 16:39 |
|
ginny_ginny
Elev |
15 mar, 2013 18:43 |
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
Skulle bli helt hysterisk och börja gråta, be om autograf, ta 400 bilder och fangirla som bara den.
Och sen så skulle jag skrika: "TA MED MIG TILL HOGWARTS!" och svimma 15 mar, 2013 19:40 |
|
The Daily Prophet
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: "Tack för att du gav mitt liv en mening." Jag skulle ha sagt samma sak. Och typ svimmat efter det, hah.
15 mar, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
"oewghuoaehgurahbga harry oighoaighapgh love you esfg" och svimmat.
15 mar, 2013 19:53 |
|
AlexZz
Elev |
15 mar, 2013 19:54 |
Forum > Harry Potter > Vad skulle du villja säja till J.K rowling?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen