Kärlekensväg
Forum > Fanfiction > Kärlekensväg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Först taggar jag dom som kan vara intresserade av den här sagan
nt nolia Molly Evans Li fox Godrica Melissa Malfoy Kapitel1 "Kärlek vid första ögonkastet" "Kom ihåg att göra alla dina läxor"sa mamma Catrin "Jaja har jag inte alltid gjort det"sa Mia "Jo men då var det inte magi"sa Catrin Mia ska börja sitt första år på Hogwarts skola för häxkonster och trolldom. "Hejdå mamma"sa Mia "Hejdå" sa Catrin Mia hade inga vänner så hon letade reda på en tom kupé och satte sig ner men precis innan hon stängde dörren till kupén kollade hon genom fönstret till kupén brevid kollade hon rakt in i ögonen på en kille med brunt hår och stora blåa ögon. Han gick ut ur kupén öppnade min dörr. "Varför sitter du ensam?" Sa killen. "Hallå!!!"sa en flicka med brunt hår. "Oh.... Hallå"sa Mia. Får jag sitta här?"frågade flickan. "Visst"sa Mia "Vad heter du?" Frågade flickan "Mia och du?"sa Mia "Julia"sa Julia. "Vill ni ha något från vagnen barn?"frågade en gammal kvinna. "Ja tack jag tar tre chokladgrondor"sa Mia "Du då?"frågade kvinnan. "Ett packet drububus"sa Julia Dom betalade och stängde dörren. "Vill du spela trollkarlshack?"frågade Julia "Okej" sa Mia och så var dom igång. Dom spelade ända fram tills professor Mcgonnagal kom och sa att dom skulle klä på sig sina uniformer. "Första års elever hittot!!!!!"sa Hegrid. Dom skulle ro över en som mörk sjö att dom kallade den svarta sjön. Julia och Mia satt i samma båt med killen som Mia sett genom fönstret. Var det bra??? Kapitel 2 kommer snart. Bara så ni vet här kommer lite fakta om Mia: Hon har blont hår,väldigt smal,blåa stora ögon,gillar att läsa,rita och måla. 11 mar, 2013 17:15 |
|
Godrica
Elev |
Har ingen tid att läsa, sorry, men jag hoppas många vill läsa♥
20 mar, 2013 15:25 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
20 mar, 2013 20:54 |
|
Lunisen
Elev |
Låter bra! Lite stavfel och inte riktigt sammanhängande hela tiden. Ta inte illa upp. Du är ju 10 år och har lång tid på dig att öva.
Bli inte.ledsen för det var bra och jag vill ha mer! 24 mar, 2013 22:34 |
Forum > Fanfiction > Kärlekensväg
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen