Svart Blomma
Forum > Fanfiction > Svart Blomma
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stevie Rae
Elev |
Hejsan! ^^
Jag tänkte att jag skulle testa att göra en fanfiction om Fleur Delacour! Titel: Svart Blomma Språk: Svenska Färdigskriven: Nej Raring: G Beskrivning: Fleur går sjätte året på Beuxbatons och är väldigt populär. Men hon vill bli sedd för mer än bara sin mormors vackra ansikte, så hon lägger ner en lapp med sitt namn på i den flammande bägaren. Allting förändras när dragningen sker och namnen visas... Tycks? Jag tänkte att det inte var så många fanfictions om Fleur, och jag gillar henne... c: Ska jag skriva den?? I AM TEH LAST SPOON! D: ~Love 3 mar, 2013 18:13 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
JA det är klart att du ska skriva den !!!
Jag tycker det låter jättebra och kommer definitivt bevaka *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 mar, 2013 19:23 |
|
Stevie Rae
Elev |
Tycker du!?!?!? Vad gad jag blir!!
I AM TEH LAST SPOON! D: ~Love 3 mar, 2013 20:25 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Jaa det tycker jag värkligen !!!
När tror du att det första kapitlet kommer ? *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 mar, 2013 20:32 |
|
Borttagen
|
Bevakar
6 mar, 2013 21:08 |
Forum > Fanfiction > Svart Blomma
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen