Varför är ert brev försenat?
Forum > Harry Potter > Varför är ert brev försenat?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
Så, alla som är över 11 år här, (och inte går på Hogwarts), varför är ert brev försenat?
Har ni någon teori om vad som hände med brevet? Min är att den svarta lilla ugglan som skulle komma och lämna av mitt blev till Hogwarts dog av en dum blixt. Ush vad elakt! D: ![]()
28 feb, 2013 12:20 |
|
Hydra
Elev |
Jag var på semester i Arcadia då mitt brev kom. Så ja, man kan säga att jag kom försent till Hogwarts eftersom att jag inte fick mitt brev.
28 feb, 2013 16:21 |
|
Borttagen
|
Jag var i london på min födelsedag och var på inspelningsplatsen! Så jag vet inte.
Men jag bryr mig inte. 28 feb, 2013 16:42 |
|
Hp Luna
Elev |
28 feb, 2013 17:05 |
|
Måntass
Elev |
28 feb, 2013 17:51 |
|
Hp Luna
Elev |
28 feb, 2013 18:51 |
|
chokladglasyr
Elev |
the ones that love us never really leave us <3 28 feb, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
Jag går på Hogwarts
28 feb, 2013 20:54 |
|
cikki
Elev |
Ugglan var errol. -.- jag fattar inte varför mcgonnagal lånar honom...
28 feb, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
Jag tror att det finns en grupp uggleätare i Danmark, så när ugglan försökte flyga över där för att nå fram till mig blev den nedskjuten och uppäten... och i och med att jag inte är någon kändis som Herr Potter så skickades inga fler. =(
28 feb, 2013 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen