Good or Darkside ?
Forum > Harry Potter > Good or Darkside ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Henryeta
Elev |
Vad skulle du va? På den ljusa sidan eller på den mörka?
jag tror tyvärr att jag skulle ha joinat de mörka makterna. ![]()
22 feb, 2013 15:39 |
|
Dramione99
Elev |
Jag är genomgod, xD. Jag är en bra människa.
22 feb, 2013 20:51 |
|
AlexZz
Elev |
22 feb, 2013 21:00 |
|
Borttagen
|
I'm the good guy
22 feb, 2013 21:10 |
|
Borttagen
|
helt klar den onda sidan
22 feb, 2013 21:40 |
|
Minihäst
Elev |
Dom onda är coola x) men jag säger som Voldemort.. :
-Det finns inte godhet eller ondska, det finns bara makt. Och de som är för svaga för att ta makten... Men jag tycker det är viktigt att man blir lika behandlad som andra. Att alla blir lika behandlade. Det finns aldrig "dom". Alltså ja.. Om jag tycker att de onda har rätt åsikter så kommer jag vara ond! (Och om de onda har fel åsikter och Bellatrix ber mig att vara på den mörka sidan ^^) another day, another slay 22 feb, 2013 22:19 |
|
Hydra
Elev |
De goda segrar alltid. Jag är ju en fin demonjägare (aka Shadowhunter) så jag är på den goda sidan eftersom att jag befriar världen ifrån onda demoner.
Ha en fortsatt trevlig dag. jag är ingen fangirl 22 feb, 2013 22:20 |
|
Lillan Potter
Elev |
Goda!
22 feb, 2013 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hydra: De goda segrar alltid. Jag är ju en fin demonjägare (aka Shadowhunter) så jag är på den goda sidan eftersom att jag befriar världen ifrån onda demoner. Ha en fortsatt trevlig dag. jag är ingen fangirl AAAAAA! Flyr skrikandes bort och tänker att det här tydligen inte var något bra ställe för mig 22 feb, 2013 22:40 |
|
Hydra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hydra: De goda segrar alltid. Jag är ju en fin demonjägare (aka Shadowhunter) så jag är på den goda sidan eftersom att jag befriar världen ifrån onda demoner. Ha en fortsatt trevlig dag. jag är ingen fangirl AAAAAA! Flyr skrikandes bort och tänker att det här tydligen inte var något bra ställe för mig MWAAHAHAHA! XD Älskar att kapa trådar. 22 feb, 2013 23:33 |
Forum > Harry Potter > Good or Darkside ?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen