Vilka låtar avspeglar dina känslor just nu?
Forum > Off Topic > Vilka låtar avspeglar dina känslor just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
21 feb, 2013 22:48 |
|
TacosPanda
Elev |
21 feb, 2013 22:54 |
|
soratanaka
Elev |
The Great Escape av Patrick Watson.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 21 feb, 2013 22:58 |
|
whirlwinds
Elev |
21 feb, 2013 23:58 |
|
Siriusis
Elev |
more or less....
Hai 11 okt, 2013 13:48 |
|
Fellrendión
Elev |
11 okt, 2013 18:28 |
|
Siriusis
Elev |
Hai 28 okt, 2013 15:33 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Måntass vet nt hur man lägger ut videos, säg gärna det, men mina låtar är nog:
Mean, Taylor Swift. En Saknad, Sofijah. Live While We Young, One Direction Jabba De Hutt, Pewdiepie Och Shohymoto Eller Vad Han Nu Heter!!!! Och... Inget mer. 28 okt, 2013 21:36 |
|
*Miss.W*
Elev |
28 okt, 2013 21:48 |
|
aascendio
Elev |
Sen en tid tillbaka - Melissa Horn
Sen en tid tillbaka har jag varit trött Försökt att vara allt på samma gång Så mycket man kan göra och borde och vill Mitt i allt så ska man räcka till /.../ För allting jag skriver blir ändå för kort Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort
28 okt, 2013 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen