Danska böckerna
Forum > Harry Potter > Danska böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
19 feb, 2013 10:14 |
|
spöke123
Elev |
jag tycker att sveriges omslag är snyggast
deras är helt ok ,men inget speccielt! mohaha!!! 19 feb, 2013 10:30 |
|
madeleinegranger
Elev |
Ja, dem är fina! Gillar det mellersta omslaget mest! Om man t.ex. jämför med Finlands omslag
(som jag tycker är riktigt fula) så är ju Danmarks helt klart mycket finare! Jag tycker dock Sverige har de allra finaste!
19 feb, 2013 22:26 |
|
Borttagen
|
Gillar mest det översta
20 feb, 2013 09:48 |
Forum > Harry Potter > Danska böckerna
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen