Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Efter kriget, Efter allt.

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

1 2 3 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Lillan Potter
Elev

Avatar


Titel: Efter kriget, Efter allt
Rating: G kan läsas av alla åldrar
Tids period: efter Harrys tid.
Antal kapitel: 13!
Färdig skriven: JAPP! Men. Det kommer en fortsättning som handlar om Nadjas andra år på Hogwarts, och den kommer att heta, Mitt andra år.
Handling: Efter det stora trollkarls kriget byggs Hogwarts upp igen, och förändras.


EXTRA INFO:
Nya elevhem och nya lärare! Några lärare är kvar!



TAGGAR:

Molly Evans
Dobby!!
glina2
Lolly0101
themarauder
Hermione 1234
Zendaya
t i l d a
luna, lily
lily, luna
Kate Riddle
Elina Potter

INFO OM TIDER NÄR JAG SKRIVER MER:
kommer mera nästa vecka sorry men jag har pingis läger!
PS: Jag håller alltid det jag lovar!

Någon som är intresserad?

13 feb, 2013 15:18

Detta inlägg ändrades senast 2013-03-18 kl. 15:12
Antal ändringar: 7

Lolly0101
Elev

Avatar


låter bra

13 feb, 2013 15:21

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Lolly0101:
låter bra


En kommentar till så börjar jag!

13 feb, 2013 15:22

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Ja,skriv på bara!!!
Bevakar!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

13 feb, 2013 15:22

Lolly0101
Elev

Avatar


okej

13 feb, 2013 15:22

Borttagen

Avatar


Jag e intresserad!

13 feb, 2013 15:23

Borttagen

Avatar


Börja!!

13 feb, 2013 15:23

t i l d a
Elev

Avatar


Verkar bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fa1cb808c4181f502357ade18c8175ae3%2Ftumblr_nc2etcPGDp1rbfrlpo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F5ec62a6af057b3b9996646b34d34dad7%2Ftumblr_n3wz22HeEq1ty9crco1_500.gif

13 feb, 2013 15:35

Lillan Potter
Elev

Avatar


Tackar!
—--------
Kapitel 1. Brev, tåg och en sortering. ( Nadja perspektiv)


"Nadja du har fått ett brev!" Sa mamma
"Från vem?"
"Hogwarts!"
"Äntligen! Hoppas jag kommer i Gryffindor... Där gick Harry Potter"
- Jaja! Kom ner nu! Det är frukost! Och säg till Tom!
- okej!


Jag och min bror Tom gick ner till frukosten.


Tom gick i Gryffindor och det är hanns tredje år.
Men mitt första.

Under frukosten så tänkte jag förfärat: TÄNK OM JAG HAMNAR I SLYTHERIN!

"Vad tänker du på Nadja?" Frågade Tom.
"Men ingen i vår släkt har ju varit i Slytherin, så då kan jag ju inte hamna där…" mumlade jag och märkte sedan att jag hade sagt det sista högt.



PÅ King Cross station:

Vi gick mot perrong 9 och 10.
Jag såg inget där.
Tom sprang rakt in i väggen mellan 9 och 10.
"Gör likadant du!" Sa mamma.
Jag småsprang genom pelaren och fann mig snart på station… 9 3/4.

PÅ HOGWARTS:

Sorteringen började och läraren ropade upp oss.




NADJA DRIVE!
Hmm... Du var svår att placera... Det är bäst det blir… KLORWENDOR!
Inget av borden applåderade.
Det fanns bara fyra elevhem: Gryffindor, Hufflepuff,Ravenclaw och Slytherin.


13 feb, 2013 15:49

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-16 kl. 10:10
Antal ändringar: 1

t i l d a
Elev

Avatar


Bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fa1cb808c4181f502357ade18c8175ae3%2Ftumblr_nc2etcPGDp1rbfrlpo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F5ec62a6af057b3b9996646b34d34dad7%2Ftumblr_n3wz22HeEq1ty9crco1_500.gif

13 feb, 2013 15:51

1 2 3 ... 24 25 26

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

Du får inte svara på den här tråden.