Dem 103:e hungerspelen ur den olyckliga deltagaren Carolines synvinkel.. [FF, HG, SV]
Forum > Fanfiction > Dem 103:e hungerspelen ur den olyckliga deltagaren Carolines synvinkel.. [FF, HG, SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fanfiction
Elev |
Titel: Dem 103:e hungerspelen ur den olyckliga deltagaren Carolines synvinkel..
Språk: Svenska Rating: G, möjligen PG Färdigskriven: Najj Kapitel upplagda: Inget, har inte fått nån respons Caroline kommer ifrån Distrikt elva. Hon är en spinkig, mycket mörkhårig flicka på sexton år som jobbar med jordbruk hela dagarna. Mot sin vilja. Hon vill egentligen jaga, men hon vet att fredsväktarna skulle fånga in henne om hon skulle försöka springa in i den taniga tallskogen som omgiver dem jättestora arbetsfälten. Men slåtterdagen intill dem 103:e hungerspelen förändras allt.. Finns det någon som skulle vilja läsa mitt första (handikappade) försök till en fanfiction? KAPITEL!! Kapitel ett (slåtter part 1/2). det är okej att inte vara okej 12 feb, 2013 21:12
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-27 kl. 21:20
|
|
Chokladkort
Elev |
Det verkar superbra! Och jag vet hur bra du skriver! Ur My Couzin U Know! ♥
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
13 feb, 2013 08:40 |
|
Minihäst
Elev |
Jag skulle vilja läsa ^_^
another day, another slay 13 feb, 2013 09:41 |
|
Fanfiction
Elev |
13 feb, 2013 09:51 |
|
Minihäst
Elev |
Jar du något kapitel på gång? O.o
another day, another slay 13 feb, 2013 09:53 |
|
Fanfiction
Elev |
Skrivet av Minihäst: Jar du något kapitel på gång? O.o Jag måste äta upp min glassbåt först, ehe!^^ det är okej att inte vara okej 13 feb, 2013 10:00 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Fanfiction: okiii Skrivet av Minihäst: Jar du något kapitel på gång? O.o Jag måste äta upp min glassbåt först, ehe!^^ another day, another slay 13 feb, 2013 10:05 |
|
Fanfiction
Elev |
Skrivet av Minihäst: Skrivet av Fanfiction: okiii Skrivet av Minihäst: Jar du något kapitel på gång? O.o Jag måste äta upp min glassbåt först, ehe!^^ Det var den! Men den föll lixom sönder.. Ehe.. Men jag tänkte börja skriva nu! Kan du tipsa några andra också så är du gullig? Vill gärna ha lite fler läsare det är okej att inte vara okej 13 feb, 2013 10:18 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Fanfiction: jag kan ju alltid sätta upp en lapp på anslags tavlan ^^Skrivet av Minihäst: Skrivet av Fanfiction: okiii Skrivet av Minihäst: Jar du något kapitel på gång? O.o Jag måste äta upp min glassbåt först, ehe!^^ Det var den! Men den föll lixom sönder.. Ehe.. Men jag tänkte börja skriva nu! Kan du tipsa några andra också så är du gullig? Vill gärna ha lite fler läsare another day, another slay 13 feb, 2013 10:22 |
|
Fanfiction
Elev |
13 feb, 2013 10:23 |
Forum > Fanfiction > Dem 103:e hungerspelen ur den olyckliga deltagaren Carolines synvinkel.. [FF, HG, SV]
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen