Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dem 103:e hungerspelen ur den olyckliga deltagaren Carolines synvinkel.. [FF, HG, SV]

Forum > Fanfiction > Dem 103:e hungerspelen ur den olyckliga deltagaren Carolines synvinkel.. [FF, HG, SV]

1 2 3
Användare Inlägg
Fanfiction
Elev

Avatar


Titel: Dem 103:e hungerspelen ur den olyckliga deltagaren Carolines synvinkel..
Språk: Svenska
Rating: G, möjligen PG
Färdigskriven: Najj
Kapitel upplagda: Inget, har inte fått nån respons

Caroline kommer ifrån Distrikt elva. Hon är en spinkig, mycket mörkhårig flicka på sexton år som jobbar med jordbruk hela dagarna. Mot sin vilja. Hon vill egentligen jaga, men hon vet att fredsväktarna skulle fånga in henne om hon skulle försöka springa in i den taniga tallskogen som omgiver dem jättestora arbetsfälten. Men slåtterdagen intill dem 103:e hungerspelen förändras allt..

Finns det någon som skulle vilja läsa mitt första (handikappade) försök till en fanfiction?

KAPITEL!!

Kapitel ett (slåtter part 1/2).

det är okej att inte vara okej

12 feb, 2013 21:12

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-27 kl. 21:20
Antal ändringar: 2

Chokladkort
Elev

Avatar


Det verkar superbra! Och jag vet hur bra du skriver! Ur My Couzin U Know! ♥

Nobody can take Luna from my heart! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F55%2FgB7.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lwmk44RVAF1qdq5u6.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7n9xsETyI1rr7c36.gif Louis William Tomlinson <3! 1D <3!

13 feb, 2013 08:40

Minihäst
Elev

Avatar


Jag skulle vilja läsa ^_^

another day, another slay

13 feb, 2013 09:41

Fanfiction
Elev

Avatar


Skrivet av Minihäst:
Jag skulle vilja läsa ^_^


Vad glad jag blir!

det är okej att inte vara okej

13 feb, 2013 09:51

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Fanfiction:
Skrivet av Minihäst:
Jag skulle vilja läsa ^_^


Vad glad jag blir!
Jar du något kapitel på gång? O.o

another day, another slay

13 feb, 2013 09:53

Fanfiction
Elev

Avatar


Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Fanfiction:
Skrivet av Minihäst:
Jag skulle vilja läsa ^_^


Vad glad jag blir!
Jar du något kapitel på gång? O.o

Jag måste äta upp min glassbåt först, ehe!^^

det är okej att inte vara okej

13 feb, 2013 10:00

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Fanfiction:
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Fanfiction:
Skrivet av Minihäst:
Jag skulle vilja läsa ^_^


Vad glad jag blir!
Jar du något kapitel på gång? O.o

Jag måste äta upp min glassbåt först, ehe!^^
okiii hoppas att glassbåten är yummi!

another day, another slay

13 feb, 2013 10:05

Fanfiction
Elev

Avatar


Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Fanfiction:
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Fanfiction:
Skrivet av Minihäst:
Jag skulle vilja läsa ^_^


Vad glad jag blir!
Jar du något kapitel på gång? O.o

Jag måste äta upp min glassbåt först, ehe!^^
okiii hoppas att glassbåten är yummi!


Det var den! Men den föll lixom sönder.. Ehe.. Men jag tänkte börja skriva nu! Kan du tipsa några andra också så är du gullig? Vill gärna ha lite fler läsare

det är okej att inte vara okej

13 feb, 2013 10:18

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Fanfiction:
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Fanfiction:
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Fanfiction:
Skrivet av Minihäst:
Jag skulle vilja läsa ^_^


Vad glad jag blir!
Jar du något kapitel på gång? O.o

Jag måste äta upp min glassbåt först, ehe!^^
okiii hoppas att glassbåten är yummi!


Det var den! Men den föll lixom sönder.. Ehe.. Men jag tänkte börja skriva nu! Kan du tipsa några andra också så är du gullig? Vill gärna ha lite fler läsare
jag kan ju alltid sätta upp en lapp på anslags tavlan ^^

another day, another slay

13 feb, 2013 10:22

Fanfiction
Elev

Avatar


Åh vad gullig du är Minihäst!

det är okej att inte vara okej

13 feb, 2013 10:23

1 2 3

Forum > Fanfiction > Dem 103:e hungerspelen ur den olyckliga deltagaren Carolines synvinkel.. [FF, HG, SV]

Du får inte svara på den här tråden.