Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?
Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalovegood!!
Elev |
Hej!
Idag fyller jag elva och mitt Hogwartsbrev borde komma det här året. Men vissa har inte fått det har jag hört! O.O Tänk om jag inte får det?! Mitt liv skulle gå sönder! Snälla säg att ni fick det! Fick ni det? //Orolig liten elvaåring 7 feb, 2013 13:43 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag har fått det !
7 feb, 2013 13:45 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Lolly0101: =) Yay, mina förhoppningar växer XD. Tur att de har dator så att jag kan vara på Mugglis!Jag har fått det ! 7 feb, 2013 13:46 |
|
Minihäst
Elev |
Jag har inte fått det -.- däremot har jag fått ett från den nordiska trolldomsskolan! (Nu sitter jag och ljuger igen..). Näh inte än men mitt kanske kommer när jag fyller 12 år i stället..
Och den Nordiska trolldomsskolan skickar ALLTID sina brev på sommaren! Så oroa dig inte om du får vänta! (Fast lycko er som har fått från Hogwarts ^^) grattis på födelsedagen!!! another day, another slay 7 feb, 2013 15:54 |
|
Unik
Elev |
Stort grattis på födelsedagen!
Jag fick aldrig mitt. :c Men jag drar slutsatsen att dem bara glömmer bort mig, år efter år...^^ Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 7 feb, 2013 15:55 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Grattis!!
Har inte får något brev men det är väl inte så konstigt, fyller år om precis tio dagar Och hoppas kan man altid!!! *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 7 feb, 2013 16:01 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Tack så mycket Chokladgrodan
7 feb, 2013 16:03
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 8 kl. 20:16
|
|
The Daily Prophet
Elev |
7 feb, 2013 16:05 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 7 feb, 2013 16:10 |
|
The Daily Prophet
Elev |
7 feb, 2013 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen