Harry Potter film wizardry!
Forum > Harry Potter > Harry Potter film wizardry!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Purplerain
Elev |
Hej c:
Jo jag tänkte önska mig Harry Potter film wizardry i födelsedagspresent men jag vet inte om jag borde önska mig den "gamla" versionen från 2010 eller den nya, uppdaterade, från 2012. Den nya är lite dyrare men den innehåller däremot Deathly hollows, vilket den "gamla" inte gör, så jag tänkte först önska mig den. Men sen blev jag lite orolig att den nya inte skulle innehålla alla de där extra-grejerna (t.ex Hogwartsbrevet) som den "gamla" gör. ^^ Såååå någon kunnig - är den nya versionen exakt som den "gamla", bara att den innehåller Deathly hollows också??
Klaine ♥
1 feb, 2013 19:53 |
|
lumos1
Elev |
har den nyare hemma, och tycke den är fantastisk! Den innehåller mycket som t.ex Umbridge regler och brevet! Men även så otroligt mycket som man inte visste innan. Hur de gjort filmerna, det finns foton som aldrig förut visats. Har aldrig sett den gamla och vet inte då hur den ser ut eller innehåller men jag skulle nog ändå satsa på den nya, efter som de har "uppdaterat" den så skulle jag chansa på att den är bättre.
;;
4 feb, 2013 08:50 |
|
Danzi
Elev |
Jag skulle nog önska mig den nya då jag själv vill ha den. När jag får råd så ska jag definitivt åka in till stan och köpa den
Den gamla kan nog också vara rolig att ha, så jag ska försöka köpa den också sen. Hm.. inget lätt val det där.. :O ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
4 feb, 2013 15:44 |
|
Purplerain
Elev |
Skrivet av lumos1: har den nyare hemma, och tycke den är fantastisk! Den innehåller mycket som t.ex Umbridge regler och brevet! Men även så otroligt mycket som man inte visste innan. Hur de gjort filmerna, det finns foton som aldrig förut visats. Har aldrig sett den gamla och vet inte då hur den ser ut eller innehåller men jag skulle nog ändå satsa på den nya, efter som de har "uppdaterat" den så skulle jag chansa på att den är bättre. Skrivet av Danzi: Jag skulle nog önska mig den nya då jag själv vill ha den. När jag får råd så ska jag definitivt åka in till stan och köpa den Den gamla kan nog också vara rolig att ha, så jag ska försöka köpa den också sen. Hm.. inget lätt val det där.. :O Okej tack, kör på den nya!!
Klaine ♥
13 feb, 2013 15:08 |
|
lumos1
Elev |
13 feb, 2013 16:00 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter film wizardry!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen