Harry och Ron Bråkar.
Forum > Fanfiction > Harry och Ron Bråkar.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
-Men Harry varför just du.?
-Jag lovar på allt jag har inte lagt i mitt namn.? -Hur skulle ditt namn vara med.? -Mr.Dumbledore gjorde åldergräns linjen, jag är 14 inte 17. -Jag hatar dig Harry. -Fattar du inte att jag inte la i MITT NAMN, du är ju min vän Ron, varför ska du vara svartsjuk.? -Jag är Harry's dumma vän. S'lut. 1 feb, 2013 15:46 |
|
lily, luna
Elev |
10 feb, 2013 22:46 |
Forum > Fanfiction > Harry och Ron Bråkar.
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen