Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry och Ron Bråkar.

Forum > Fanfiction > Harry och Ron Bråkar.

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-Men Harry varför just du.?
-Jag lovar på allt jag har inte lagt i mitt namn.?
-Hur skulle ditt namn vara med.?
-Mr.Dumbledore gjorde åldergräns linjen, jag är 14 inte 17.
-Jag hatar dig Harry.
-Fattar du inte att jag inte la i MITT NAMN, du är ju min vän Ron, varför ska du vara svartsjuk.?
-Jag är Harry's dumma vän.

S'lut.

1 feb, 2013 15:46

lily, luna
Elev

Avatar


Vad menas med det här?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

10 feb, 2013 22:46

Forum > Fanfiction > Harry och Ron Bråkar.

Du får inte svara på den här tråden.