Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

boggartar

Forum > Harry Potter > boggartar

1 2 3
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


vad skulle din boggart förvandlas till? vad skrämmer dig mest, har ingen aning om min största rädsla och skulle därför vilje veta hur din boggart ser ut.

10 mar, 2011 16:50

Piggelin
Elev

Avatar


Ingen aning. Kanske Mollys boggart?

10 mar, 2011 17:07

Soz
Elev

Avatar


Hm, en långtradare lastad med timmer? Eller en stor brom påväg att bita mig!

Sherlockian, Whovian etc.

10 mar, 2011 17:26

Hillevi Claw
Elev

Avatar


Samma som Piggelin tror jag. Jag är alltid rädd för att de jag älskar ska dö.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m4tlafzOOD1rw13mbo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdnimg.visualizeus.com%2Fthumbs%2F34%2Fe0%2Frose%2Cpink%2Croses-34e0c157ab49931b2ec8633c6fa70e75_h.jpg

10 mar, 2011 17:30

Rowena
Elev

Avatar


Typ krig och död .-.

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

10 mar, 2011 17:55

Mataki
Elev

Avatar


mina föräldrar döda... den tanken hemsöker alla mina drömmar... i en av drömmarna var Sirius min gudfar, jag var jätteglad men han dog också xD
den kan bli en spindel eller en clown också...

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

10 mar, 2011 18:26

Rowena
Elev

Avatar


Skrivet av Mataki:
mina föräldrar döda... den tanken hemsöker alla mina drömmar... i en av drömmarna var Sirius min gudfar, jag var jätteglad men han dog också xD
den kan bli en spindel eller en clown också...


Nej, vad hemskt :'(

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

10 mar, 2011 18:28

soratanaka
Elev

Avatar


En person som heter Robert Karlsson.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

10 mar, 2011 18:34

Mataki
Elev

Avatar


Skrivet av Rowena:
Skrivet av Mataki:
mina föräldrar döda... den tanken hemsöker alla mina drömmar... i en av drömmarna var Sirius min gudfar, jag var jätteglad men han dog också xD
den kan bli en spindel eller en clown också...


Nej, vad hemskt :'(


jag vet T.T uuh börjar snart gråta... jag får alltid en klump i halsen när jag tänker på döden

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

10 mar, 2011 18:34

Rowena
Elev

Avatar


Skrivet av Mataki:
Skrivet av Rowena:
Skrivet av Mataki:
mina föräldrar döda... den tanken hemsöker alla mina drömmar... i en av drömmarna var Sirius min gudfar, jag var jätteglad men han dog också xD
den kan bli en spindel eller en clown också...


Nej, vad hemskt :'(


Förlåt! Men jag har lite ångest om döden idag, mina minnen blev tydliga igen, vi lyssnade på Emerich Roth i skolan, en som var med i förintelsen. Jag fick ångest när vi såg den i åttan och det håller i sig, liksom nu kommer jag vara deprimerad jätte länge... Ända sen vi såg en film i sjuan om förintelsen så har jag varit rädd

jag vet T.T uuh börjar snart gråta... jag får alltid en klump i halsen när jag tänker på döden

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

10 mar, 2011 18:36

1 2 3

Forum > Harry Potter > boggartar

Du får inte svara på den här tråden.