Bakom lås bom. [Privat mellan Måntass & AlexZz]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Bakom lås bom. [Privat mellan Måntass & AlexZz]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
Heejsan!
Okej, Storyn kan vi redan. Men nyckelorden är väll; Mörker. Mystik. Ondska. Blod. Hat. Smaksättning; Kärlek. Jag hoppas soppan blir god :d Okej AlexZz. Mallförslag: Fullständiga namn: Smeknamn?: Ålder: Kön: Personlighet: Utseende; Är där p.g.a: Mentala status: Ev Fobi: Historia/Familj: Övrigt: ![]()
25 jan, 2013 17:49 |
|
AlexZz
Elev |
25 jan, 2013 20:01 |
|
Måntass
Elev |
25 jan, 2013 20:04 |
|
AlexZz
Elev |
Varför känner jag mig så konstig när jag inte har problem med något av könen!? XD
Nej, den var ju underbar! O.O Börjar med mallen. . .
25 jan, 2013 20:30 |
|
Måntass
Elev |
Fast jag är väl inte så dålig på killar längre? Har börjat förstå mig på dem ^^
Jaha? Bakom lås, BOM! Så fantastiskt -.-" Utan varken kommatecken eller stora bokstäver. Det skulle vara Bakom lås och bom. Yey! ![]()
25 jan, 2013 20:34 |
|
AlexZz
Elev |
That's the thing, jag har aldrig haft egentliga problem med dem. ._. Never. Men du är ju proffs nu.
Jag läste bakom lås och bom... o.o Vilken ålder ska de vara i? . .
25 jan, 2013 21:07 |
|
Måntass
Elev |
Gjorde jag oxo ._. Ända tills tio min efter. 17? 18? ![]()
25 jan, 2013 21:13 |
|
LunaLovegood1
Elev |
25 jan, 2013 21:15 |
|
AlexZz
Elev |
Oh god damn it. >-<'' Skrivet av Måntass: Har du sett mina tjejchars? XD De är inte så värst snälla.Gjorde jag oxo ._. Ända tills tio min efter. 17? 18? Nu fick du mig att se det också! Elaking! Vi kör på 18. xD . .
25 jan, 2013 21:24 |
|
Måntass
Elev |
25 jan, 2013 21:26 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Bakom lås bom. [Privat mellan Måntass & AlexZz]
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen