Quiddich VM
Forum > Harry Potter > Quiddich VM
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice Weasley
Elev |
Hej jag tänkte att jag skulle skapa ett VM i Quidditch men först måste jag ha några lag som du kan vara med i så här gjör du. Du skickar mig en uggla och skriver vilket land och vilken spelare du vill vara t'ex Alice Weasley sökare Sverige jag kommer Max ha 10 land och de är
Sverige Bulgarien Irland Canada Spanien Italien Ryssland Frankrike Brasilien USA Sen när lagen är klara kommer jag skriva om två lag som möts och så vidare tillslut kommer det bara vara två kvar och det land som vinner blir regerande mästare i Quidditch tills nästa VM för att veta vilket lag som vinner ska ni rösta och spelarna kan inte rösta på sitt eget lag jag kommer själv vara med i ett lag. En martch kan låta så här i början klonken är i luften spelet kan börja Alice Weasley tar den och gjör måååål! 10-0 till Sverige t'ex. Ps ett lag kan bara ha Tre jagare två slag män en vaktare och en sökare
20 jan, 2013 19:41 |
Forum > Harry Potter > Quiddich VM
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen