Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry vs Voldemort filmerna

Forum > Harry Potter > Harry vs Voldemort filmerna

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag älskar böckerna men tycker inte jättebra om filmerna då jag tycker dom har missat hela handlingen! vad tycker ni?

20 jan, 2013 14:32

hermonii
Elev

Avatar


Jag tycker om trollstavarna

Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3

20 jan, 2013 15:58

Borttagen

Avatar


minivera ♥

20 jan, 2013 16:08

Forum > Harry Potter > Harry vs Voldemort filmerna

Du får inte svara på den här tråden.