Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Karaktärer

Forum > Harry Potter > Karaktärer

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vilken av harry potter karaktärerna gillar ni bäst?

Skriv gärna och motivera!

20 jan, 2013 14:27

hermonii
Elev

Avatar


Nagini, hon är en sådan snäll orm! ingen vet att hon egentligen är en snäll normal orm! Voldemorts fel allt ihop som förhäxade denna unga vackra orm!

Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3

20 jan, 2013 16:01

Borttagen

Avatar


Säkert jättegullig.... NOT

20 jan, 2013 16:04

Borttagen

Avatar


Vilken bra tråd! Men, det finns faktiskt redan en annan sådan här tråd: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=399&amp;page=1! Håll er till den! Kom också ihåg att titta/söka efter om det redan finns en sådan tråd innan man skapar den!

20 jan, 2013 16:10

Borttagen

Avatar


hoppsan, missat den

20 jan, 2013 22:46

Forum > Harry Potter > Karaktärer

Du får inte svara på den här tråden.