HP tatuering
Forum > Harry Potter > HP tatuering
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NEWBORN
Elev |
Jag skulle vilja ha en HP tatuering. HP har betytt så mycket i mitt liv så jag tror knappast att jag skulle ångra det om jag gör någon, dessutom tror jag att jag aldrig kommer tröttna på HP.
Jag vet inte vart eller vad jag skulle vilja göra. Nu lutar det mest åt dödsrelikernas tecken. Det är väldigt fint ♥ Men frågan är vart.. Vill ni gör någon HP tattoo? Isf vart och vad? EDIT: Behöver hjälp med att bestämma vart jag ska tatuera mig, se inlägget här.
7 mar, 2011 18:07
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-20 kl. 23:01
|
|
Piggelin
Elev |
Ett stort Hufflepuffsmärke på ryggen!
7 mar, 2011 18:10 |
|
Beata
Elev |
7 mar, 2011 18:23 |
|
Soz
Elev |
Om jag skulle tattuera mig, så skulle det antagligen vara:
Whid beyons measur, is a mans greatest measure Någonting sådant, eftersom jag är en Ravenclaware, men jag måste vänte några år till. Sherlockian, Whovian etc. 7 mar, 2011 18:35 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Soz: Om jag skulle tattuera mig, så skulle det antagligen vara: Whid beyons measur, is a mans greatest measure Någonting sådant, eftersom jag är en Ravenclaware, men jag måste vänte några år till. Du vill nog ha "Wit beyond measure is man's greatest treasure". . . ;-) OT: Dödsrelikernas symbol verkar rätt snajsigt att ha. I så fall skulle jag nog ha det någonstans på vänster vad eller skulderbladet. I övrigt när jag fyller 20 så ska jag tatuera in brutna handbojor på höften. :-) "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 mar, 2011 18:39 |
|
jan
Elev |
7 mar, 2011 18:41 |
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av soratanaka: I övrigt när jag fyller 20 så ska jag tatuera in brutna handbojor på höften. :-) Betyder det något speciellt eller vill du ha det för att det är snyggt? ^^ Jag vill inte ha någon för stor tatuering och dödsreliketecknet är ju inte så stort. Funderar att ha det på handleden. Så att jag kan se det hela tiden
7 mar, 2011 18:55 |
|
soratanaka
Elev |
Jag känner en som tatuerat in Dödsätarmärket! En annan har tatuerat in en blixt över nyckelbenet på något sätt.
@NEWBORN; Min tatuering kommer symbolisera frihet och slut på tonåren! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 mar, 2011 19:22 |
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av soratanaka: Jag känner en som tatuerat in Dödsätarmärket! En annan har tatuerat in en blixt över nyckelbenet på något sätt. @NEWBORN; Min tatuering kommer symbolisera frihet och slut på tonåren! Okej ,
7 mar, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
jag funderar på ett Death Eater märke på höger arm
7 mar, 2011 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen