Namn på Ugglor
Forum > Harry Potter > Namn på Ugglor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beata
Elev |
Jag ska börja att skriva en fanfic snart och behöver hjälp med namn på ugglor....Några förslag? Man ska helst kunna uttala dem på engelska :-)
7 mar, 2011 17:00 |
|
Rowena
Elev |
Hedwig, Errol, Piggy, Piggelin ^^
Du kan kalla en för Peggy, min kompis heter det. Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 7 mar, 2011 17:03 |
|
Piggelin
Elev |
Piggelin! Nej, men ta något nytt de blir roligare! vad är ugglans personligheter? Man kan ju inte döpa en vild uggla till Mozart
7 mar, 2011 17:05 |
|
Beata
Elev |
Skrivet av Rowena: Hedwig, Errol, Piggy, Piggelin ^^ Du kan kalla en för Peggy, min kompis heter det. Det är bra namn, men skulle du kunna ge mig något förslag på ett namn som inte redan finns med i HP? x)
7 mar, 2011 17:10 |
|
Simonlack
Elev |
En snövituggla som är en hona skulle jag vilja döpa till Snowstar
Lily and James one of the cutest couple of time! 7 mar, 2011 17:14 |
|
Rowena
Elev |
Jag sa ju Peggy...
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 7 mar, 2011 17:24 |
|
hermione_33
Elev |
Kanske Spinny, Rollie, Caster eller nåt sånt? Fastnade något? Kul att du ska börja med en fanfiction!!!
"Can you dance like a Hippogriff?" 7 mar, 2011 17:28 |
|
Katla
Elev |
Hmmm...Finns många....Tottles, Lonix, Mez, och MÅÅÅÅNGA fler!
♏︎ 7 mar, 2011 17:32 |
|
Soz
Elev |
Färger;
Vit: Eezy Brun; Mörk: Night Ljus: Flash/Day Choklad: Choco Rödbrun: Love, Heart Svart: Moon/Moonles(z) Övrigt: Ice/Cream, Light/ning, Splash, Paint/ing. Personligheter; Trött: Shake/y Glad: Happy, Smiley, Power Mystisk: Mystic/a Nyfiken: Piccaboo Kaxig: Dare Dum: Yrrou Det var några av mina förslag! Sherlockian, Whovian etc. 7 mar, 2011 17:35 |
|
NEWBORN
Elev |
7 mar, 2011 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen