Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla Lotr?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Lotr?

Användare Inlägg
Paraflax
Elev

Avatar


Hallå folk!

Är ny här på sidan, men har sysslat lite med rollspel innan och blev sugen på att försöka få igång det igen!
Så, någon som är sugen på att spela med mig? Föredrar Sagan om Ringen-baserade spel, men är ganska öppen för förslag... så länge det är fantasy

Karaktär får man inte genom att ha problem. Karaktär får man genom att man löser sina problem.

12 jan, 2013 23:16

H.Diggory.Grävling
Elev

Avatar


låter Kul!

<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F14003%2Fglitterfy4015704T522B81.gif

13 jan, 2014 18:42

Wolf
Elev

Avatar


Privat? Annars är jag också gärna med. :3

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

14 jan, 2014 19:08

Borttagen

Avatar


Jag är också gärna med bara man får ha en egn karaktär

14 jan, 2014 19:10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Lotr?

Du får inte svara på den här tråden.