Rolla Lotr?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Lotr?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Paraflax
Elev |
Hallå folk!
Är ny här på sidan, men har sysslat lite med rollspel innan och blev sugen på att försöka få igång det igen! Så, någon som är sugen på att spela med mig? Föredrar Sagan om Ringen-baserade spel, men är ganska öppen för förslag... så länge det är fantasy Karaktär får man inte genom att ha problem. Karaktär får man genom att man löser sina problem. 12 jan, 2013 23:16 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
13 jan, 2014 18:42 |
|
Wolf
Elev |
Privat? Annars är jag också gärna med. :3
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 14 jan, 2014 19:08 |
|
Borttagen
|
Jag är också gärna med bara man får ha en egn karaktär
14 jan, 2014 19:10 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Lotr?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen