Finska böckerna
Forum > Harry Potter > Finska böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
Usch!
Pärmarna, har ni sett dem? De är otroligt fula! Enligt mig iaf. Sök nån av de här på google: Spoiler: Tryck här för att visa! Vad tycker ni? Stora näsor har de iaf.
11 jan, 2013 14:32 |
|
Mikaela120
Elev |
Herregud... Och stackars Vingfåle då!
11 jan, 2013 14:34 |
|
NyTo
Elev |
11 jan, 2013 14:40 |
|
SummerQueen
Elev |
11 jan, 2013 17:17 |
|
Borttagen
|
Ser inte ut som det är tecknat särskilt seriöst...
11 jan, 2013 17:24 |
|
hermonii
Elev |
Jag tycker dom var riktigt fina sen tycker jag inte heller den här tråden är snäll eftersom det är min mamma som ritat omslagen...
Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 11 jan, 2013 18:05 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av hermonii: Jag tycker dom var riktigt fina sen tycker jag inte heller den här tråden är snäll eftersom det är min mamma som ritat omslagen... Verkar högst otroligt då omslagen är tecknade av en man. 11 jan, 2013 18:13 |
|
hermonii
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av hermonii: Jag tycker dom var riktigt fina sen tycker jag inte heller den här tråden är snäll eftersom det är min mamma som ritat omslagen... Verkar högst otroligt då omslagen är tecknade av en man. Värst vad du har forskat om omslagen! Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 11 jan, 2013 18:25 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av hermonii: Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av hermonii: Jag tycker dom var riktigt fina sen tycker jag inte heller den här tråden är snäll eftersom det är min mamma som ritat omslagen... Verkar högst otroligt då omslagen är tecknade av en man. Värst vad du har forskat om omslagen! Jag är en Ravenclaw, it's what we do. 11 jan, 2013 18:36 |
|
Minihäst
Elev |
Tycker att de är lika de engelska...
another day, another slay 11 jan, 2013 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen