Dumbledores Armé rollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Dumbledores Armé rollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Hör upp allihopa! Umbridge tror att hon ska ta över den här skolan. Hon trotsar Dumbledore, hon är vidrig mot oss, hon lär oss ingenting och hon gör egna regler! Det är dags att vi börjar agera. Eftersom Umbridge inte lär oss det vi behöver veta så måste vi få hjälp av någon som kan; någon som har kunskaper inom väldigt avancerad trolldom!
Det är därför som vi har samlats här idag. Harry kan lära oss, han har varit nära döden årskilliga gånger, första året räddade han de vises sten och kom undan från Voldemort en andra gång, andra året löste han mysteriet om Basilisken och dödade den, samt att han hindrade Voldemort för att kunna komma tillbaka ännu än gång, tredje året jagade han iväg över 100 dementorer med patronusbesvärjelsen och förra året mötte han Voldemort han själv. Så vad säger ni? är ni med?? Skriv upp vem som ni vill rolla som så kan vi börja! Hermione Granger Lillan Potter Harry Potter Weasleygirl98 Ron Weasley Ginny Weasley NyTo George Weasley Fred Weasley Shapiro Lee Jordan Neville Longbottom Luna Lovegood Legnowia Padma Partil chokladgrodan:D Pavarti Partil "Parvati Patil" Lavender Brown Cho Chang Marietta Edgecombe Ernie Mcmillan Dean Thomas Justin Finch Colin Creevey Dennis Creevey Terry Boot Angelina Johnson Michael Corner Susan Bones Katie Bell Hannah Abbott Anthony Goldsten dumbledore 00 Zach Smith Alicia Sprinnet Seamus Finnegan Winter is coming... 10 jan, 2013 20:05
Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 5 kl. 10:14
|
|
Legnowia
Elev |
Jag är med!!! Jag kan gärna vara Luna om det går bra?!!
10 jan, 2013 20:16 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Kul Legnowia! Skriver upp dig!
Jag tänkte det kanske är enklast om jag är Harry om någon ska hålla i lektionerna, eller vad säger ni? Winter is coming... 11 jan, 2013 08:13 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
hej,jag är järna med som padma partil!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 11 jan, 2013 14:28 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Winter is coming... 11 jan, 2013 15:13 |
|
Legnowia
Elev |
Det blir jättebra om du är Harry!!!
11 jan, 2013 15:19 |
|
Shapiro
Elev |
Jag vet att det är ovanligt för en Slytherinare och jag vet att jag kommer ångra detta, men skriv up mig. (Helst som Fred)
Four score and seven years ago... 11 jan, 2013 15:41 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
du kan apsolut vara harry!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 12 jan, 2013 16:59 |
|
Lillan Potter
Elev |
jag vill vara HERMIONE GRANGER!!!
jag hatar umbrigde! Harry (weasleygirl) du måste hjälpa oss! (och dig) 17 jan, 2013 17:26 |
|
Borttagen
|
Har aldrig rollspelat på mugglis, men jag kan vara med. Jag vill vara Anthony Goldstein.
När kommer det en mall? 25 jan, 2013 10:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen