~Den tjejerna vill va och killarna vill ta~
Forum > Fanfiction > ~Den tjejerna vill va och killarna vill ta~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Barbiegirl
Elev |
Datorn hackade upp sig så det blev jätte många inlägg, Men kör i detta då. Någon prefekt eller lärare kan ta bort dom andra c:
Titel: Den tjejerna vill va och killarna vill ta~ Rating: PG-13 Handling: Nathalie Parker (egen karaktär) ska börja sitt 5 år på Hogwarts efter sommaren. Nathalie är ensam, mobbad och opopulär. Alla som är nåt på Hogwarts är fjortisar, dom som röker, festar, är kaxiga och ger spydiga komentarer. Dom som ser bra ut, dom som killarna faller för efter populäritet, dom som sminkar sig överdrivet mycket och klär sig på ett utmanande sätt. Nathalie har bestämt sig för att förendras och bli en av dom populäraste på Hogwarts skola för häxkonst och trolldom, ha den snyggaste killen och vara tjejen tjejerna vill va och killarna vill ta. Hogwarts har även hakat på trenden med datorer och mobiltelefoner. När någon smsar kommer jag använda //hej\\ domma tecknen. När dom pratar på datorn kommer jag skriva typ såhär N-Nathalie , S-Sara (random namn) N- hej gumman S- hellu Och när dom inte pratar på nätet kommer jag använda "hej"svarade jag tillbaka. hoppas ni vill lääsa då. kommentera vad du vill att jag ska ändra på osv. c: ska jag börja? "We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 10 jan, 2013 18:50 |
Forum > Fanfiction > ~Den tjejerna vill va och killarna vill ta~
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen