Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Hej! är det någon/några som vill rolla?? Temat bestämmer vi sedan. Reglerna är:
*Tänk på stor bokstav, punkt och stavning. *Skriv ganska ofta. *Skriv inte vad andra säger och gör: t.ex så här Jag suckade -Alltså Emma, du får verkligen skärpa dig nu! Jag suckade igen -Men Clara, fattar du inte att det här är viktigt för mig? Clara tittade surt på mig' Sådär ska ni inte göra De som är med: ------------------------------------------------------------ *Queen Boo *ginny 23 *Lolliga Lovegood *Rasmus potter * * ------------------------------------------------------------ Är det någon som vill vara med? jag är jättecoolig älska mig plz 9 jan, 2013 18:17
Detta inlägg ändrades senast 2013-12- 1 kl. 13:57
|
|
Shapiro
Elev |
Kan du lägga till mig? Jag älskar Rollspel.
Four score and seven years ago... 9 jan, 2013 18:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Shapiro: okejKan du lägga till mig? Jag älskar Rollspel. jag är jättecoolig älska mig plz 10 jan, 2013 17:23 |
|
Shapiro
Elev |
Yay.
Vad har vi för mall? Och vad är det för sort av Historia? Fantasy, Sci-fi, H.P, Tanke nöts Rollspel? Four score and seven years ago... 10 jan, 2013 17:26 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Shapiro: va? vi har ingen mall än, vi har ju inte bestämt vad vi ska ha för tema...Yay. Vad har vi för mall? Och vad är det för sort av Historia? Fantasy, Sci-fi, H.P, Tanke nöts Rollspel? jag är jättecoolig älska mig plz 10 jan, 2013 17:27 |
|
Shapiro
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Shapiro: va? vi har ingen mall än, vi har ju inte Yay. Vad har vi för mall? Och vad är det för sort av Historia? Fantasy, Sci-fi, H.P, Tanke nöts Rollspel? bestämt vad vi ska ha för tema... Ok. Four score and seven years ago... 10 jan, 2013 17:28 |
|
Queen Boo
Elev |
, när det är 2 till deltagare kan vi bestämma
jag är jättecoolig älska mig plz 10 jan, 2013 17:29 |
|
Shapiro
Elev |
Skrivet av Queen Boo: , när det är 2 till deltagare kan vi bestämma Det är nog smartast. Four score and seven years ago... 10 jan, 2013 17:30 |
|
ginny 23
Elev |
10 jan, 2013 17:39 |
|
Shapiro
Elev |
Yay. då var vi 3.
Four score and seven years ago... 10 jan, 2013 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen