Jag HATAR denna gif-en.
Forum > Harry Potter > Jag HATAR denna gif-en.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
![]() Den är så otroligt irriterande, jag vet inte vem eller vad som har gjort den, men den stör mig varje gång jag ser den. Sorry, skapare, men det är en åsiktsfråga. ![]()
8 jan, 2013 09:35 |
|
Borttagen
|
Sammahär, begriper inte varför alla ska lägga upp den.. ♥
8 jan, 2013 15:23 |
|
Balder
Elev |
Haha, jo ganska.
8 jan, 2013 16:02 |
|
The Daily Prophet
Elev |
8 jan, 2013 16:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JamesCarnalosVamp: ![]() Den är så otroligt irriterande, jag vet inte vem eller vad som har gjort den, men den stör mig varje gång jag ser den. Sorry, skapare, men det är en åsiktsfråga. Vad är det som är jobbigt med den? Den är ganska okej enligt mig. 8 jan, 2013 16:10 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JamesCarnalosVamp: ![]() Den är så otroligt irriterande, jag vet inte vem eller vad som har gjort den, men den stör mig varje gång jag ser den. Sorry, skapare, men det är en åsiktsfråga. Vad är det som är jobbigt med den? Den är ganska okej enligt mig. Läs inlägget igen. Jag stör mig bara på den. Som sagt, det är en smaksak. ![]()
8 jan, 2013 18:42 |
Forum > Harry Potter > Jag HATAR denna gif-en.
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen