Mina funderingar kring horokruxxer
Forum > Harry Potter > Mina funderingar kring horokruxxer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermonii
Elev |
Jag har funderat på ifall Voldermort hade gjort alla sina horokruxer innan han attackerade Harry när Harry var 1 år.. För isåfall måste ju Nagini varit en Horukrux redan då.. Och vart var hon när voldemort var ''död'' liksom :oo
// Eran Hermonii ♥ Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 6 jan, 2013 22:17 |
|
Aleceee
Elev |
Skrivet av hermonii: Jag har funderat på ifall Voldermort hade gjort alla sina horokruxer innan han attackerade Harry när Harry var 1 år.. För isåfall måste ju Nagini varit en Horukrux redan då.. Och vart var hon när voldemort var ''död'' liksom :oo // Eran Hermonii ♥ Har aldrig tänkt på det 6 jan, 2013 22:49 |
|
hermonii
Elev |
Skrivet av Aleceee: Skrivet av hermonii: Jag har funderat på ifall Voldermort hade gjort alla sina horokruxer innan han attackerade Harry när Harry var 1 år.. För isåfall måste ju Nagini varit en Horukrux redan då.. Och vart var hon när voldemort var ''död'' liksom :oo // Eran Hermonii ♥ Har aldrig tänkt på det Jag blir lite orolig, vad hände med min favorit orm! ♥ Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 6 jan, 2013 23:17 |
|
themarauder
Lärare |
Hmm... Bra tanke!!
Funderar lite... alltså voldies själ i ormen borde i alla fall göra så att den kan leva ovanligt länge.... den "stärks" liksom av honom.. =) - just like themarauder 7 jan, 2013 02:09 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Skrivet av hermonii: Jag har funderat på ifall Voldermort hade gjort alla sina horokruxer innan han attackerade Harry när Harry var 1 år.. För isåfall måste ju Nagini varit en Horukrux redan då.. Och vart var hon när voldemort var ''död'' liksom :oo // Eran Hermonii ♥ Nej det hade han inte, tror Nagini var rätt ny om jag minns rätt. Han hade gjort dem flesta. ![]()
8 jan, 2013 09:55 |
|
joel dumbledore
Elev |
Skrivet av hermonii: Skrivet av Aleceee: Skrivet av hermonii: Jag har funderat på ifall Voldermort hade gjort alla sina horokruxer innan han attackerade Harry när Harry var 1 år.. För isåfall måste ju Nagini varit en Horukrux redan då.. Och vart var hon när voldemort var ''död'' liksom :oo Har aldrig tänkt på det Jag blir lite orolig, vad hände med min orm! ♥ men hon földje vel me honom dom kan vel fotfarande prata med varan eller Join the dark side, we have cookies. :D 8 jan, 2013 19:39 |
Forum > Harry Potter > Mina funderingar kring horokruxxer
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen