Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?

Forum > Harry Potter > Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


återuppliva*

Förlåt så mycket om det finns en likadan tråd, jag letade men kunde inte hitta någon.

SPOILERVARNING! HAR DU INTE LÄST ALLA BÖCKER MÅSTE DU VARA BEREDD PÅ SPOILERS!

Jao, om ni fick välja en eller flera karaktär/er som ni skulle få återuppliva i HP, vilken skulle ni välja då?

Jag tror jag väljer Sirius. Eller Hedwig. Eller Dobby. Det är ett svårt val...

6 jan, 2013 12:55

Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 7 kl. 19:43
Antal ändringar: 1

joel dumbledore
Elev

Avatar


jag skule vara luna

Join the dark side, we have cookies. :D

6 jan, 2013 13:04

Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 6 kl. 13:59
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Dobby, Lupin, Fred/George (vem det nu är av de två som dör) och en massa fler som jag inte kommer på nu

6 jan, 2013 13:10

joel dumbledore
Elev

Avatar


jag skule vilja vara luna

Join the dark side, we have cookies. :D

6 jan, 2013 13:31

Borttagen

Avatar


Fred C;

6 jan, 2013 13:32

joel dumbledore
Elev

Avatar


nej luna

Join the dark side, we have cookies. :D

6 jan, 2013 13:34

Vildvittra
Elev

Avatar


Fred ^^^^ =)

Eller Bella xD Eller kanske inte Bella......men gud vad jag älskar den människan ;P

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

6 jan, 2013 13:38

joel dumbledore
Elev

Avatar


nej luna

Join the dark side, we have cookies. :D

6 jan, 2013 13:57

hermonii
Elev

Avatar


NAGINI :'( ♥ ♥ Miss her ♥

Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3

6 jan, 2013 14:02

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Jag tycker att Harry borde ha någon vuxen människa som han skulle kunna vara med i stället för Dursleys, så Sirius. Harry behöver en vuxen som han kan lita på och vara med, när nedåt James och Lily är döda.
Remus också, han var mycket viktig person enligt mig(bästa svartkonstlärarn(?)) och Nymphadora...
Stackars Ted Tonks.
Och så Fred. Han var ju så godhjärtad♥

"Hm, you must be a Weasley"

6 jan, 2013 14:08

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?

Du får inte svara på den här tråden.