Nagini
Forum > Harry Potter > Nagini
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermonii
Elev |
Jag tycker det var riktigt sorligt när Nagini dog.. Verkar inte som folk bryr sig om henne men hon var en hederlig orm som det var synd om! Allt var Voldermorts fel som gjorde henne till en horokrux :'( Miss u Nagini ♥ R.I.P. ♥
Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 5 jan, 2013 23:10 |
|
voldemorts.haff
Elev |
Det är faktisk sant, hon är nog en fin orm. Jag tycker hon borde få stenen som Harry Potter fick så att hon kunde bli återupplivad. Tycker inte du? Hon är i alla fall finare
http://nattstad.se/elsaclara 5 jan, 2013 23:12 |
|
t i l d a
Elev |
Ni kanske har en poäng, men för mig är hon som vilken annan orm som helst. Äcklig, hemsk, något som jag är rädd för, äcklig och åter igen äcklig. Har världens fobi för ormar.
5 jan, 2013 23:14 |
|
hermonii
Elev |
Skrivet av voldemorts.haff: Det är faktisk sant, hon är nog en fin orm. Jag tycker hon borde få stenen som Harry Potter fick så att hon kunde bli återupplivad. Tycker inte du? Hon är i alla fall finare Jaaa precis, du verkar vara den ända som förstår mig ♥ Lilla Nagini ♥ Men hur skulle hon kunna få stenen när hon va död? Jag tycker hennes orm dotter eller mamma skulle fått den Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 5 jan, 2013 23:15 |
|
voldemorts.haff
Elev |
Hon kunde ta Hermoniis halsband som spolade tillbaka tiden, och sen kunde hon ju spola tillbaka tiden och ta stenen från harry potter. Sen, innan hon dog kunde hon ha det i handen. SMART TJEJ OVER HERE
http://nattstad.se/elsaclara 5 jan, 2013 23:17 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte det var sorgligt när hon dog, hon var läskig och var Voldemorts orm. *Ryser på tanken på henne*. Men jag ledsen för alla Nagini "fans" att dem behöva vara ledsna
5 jan, 2013 23:17 |
|
Borttagen
|
åh!
5 jan, 2013 23:17 |
|
hermonii
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker inte det var sorgligt när hon dog, hon var läskig och var Voldemorts orm. *Ryser på tanken på henne*. Men jag ledsen för alla Nagini "fans" att dem behöva vara ledsna Aaa, jag som är ett sant Nagini fan är riktigt ledsen :'( Jag är en så kallad Naginer ♥ Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 5 jan, 2013 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermonii: Skrivet av Borttagen: Jag tycker inte det var sorgligt när hon dog, hon var läskig och var Voldemorts orm. *Ryser på tanken på henne*. Men jag ledsen för alla Nagini "fans" att dem behöva vara ledsna Aaa, jag som är ett sant Nagini fan är riktigt ledsen :'( Jag är en så kallad Naginer ♥ Tråkigt att du är ledsen 5 jan, 2013 23:27 |
|
Borttagen
|
Nagini är ett av mina favoriter bland djuren i Hp
5 jan, 2013 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen