Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den vackraste senerna i hp??

Forum > Harry Potter > Den vackraste senerna i hp??

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag tycker de vackraste senerna är då alla elever höjer sina trollstavar för Dumeldore.

3 jan, 2013 21:02

hermione gragner
Elev

Avatar


Ja det är appsolut den finaste och sorligaste scenen.

3 jan, 2013 23:35

Borttagen

Avatar


Personligen tycker jag att det är fint när Dobby dör

4 jan, 2013 17:56

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Jag älskar faktiskt det då striden på Hogwarts ska börja, och alla gör sig redo.
Är kanske inte så fint^^, men gillar verkligen det, får liksom känsla av att själv vara med.

Imagination and dreaming is my life

4 jan, 2013 19:12

Pond
Elev

Avatar


Kan inte välja. Så många vackra scener.

She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX

4 jan, 2013 20:17

Borttagen

Avatar


Jag älskar Ron&Hermiones kyss i hemligheternas kammare.Så himla fin scen♥Börjar alltid gråta där♥

4 jan, 2013 20:21

Sallymalfoy
Elev

Avatar


När striden börjar & Tonks o Lupin sträcker sig efter varandras händer, men når inte... & när alla höjer sina trollstavar för Dumbledore.

6 jan, 2013 21:29

Borttagen

Avatar


Jag gillar scenen i den sista filmen då ron och hermione kysser varandra nere i hemligheternas kammare

6 jan, 2013 21:36

Ginny!!!!
Elev

Avatar


När de höjer sina trollstavar på
Spoiler:
Tryck här för att visa!Dumbledore's begravning


Det var så vackert. Sedan, många sorgliga scener var också vackra på sitt sätt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fe2604d4e654e52abbd9785f560c429be%2F15mvbna%2FUNumtsf3f%2Ftumblr_static_klaine_proposal.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F74d9acb871a5dcb72ab146464895c579%2Ftumblr_msgmobrRjg1r4ep8so3_250.gif

6 jan, 2013 21:45

Wizzy
Elev

Avatar


Jag tycker den finaste scenen är när Sirius tar farväl av Harry och Hermione i tredje filmen. Den ger mig alltid en sådan bra känsla, och jag blir alltid så glad för Harrys skull att han äntligen har en " familj".

“There are all kinds of courage,' said Dumbledore, smiling. 'It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends.”

6 jan, 2013 22:59

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Den vackraste senerna i hp??

Du får inte svara på den här tråden.