Den vackraste senerna i hp??
Forum > Harry Potter > Den vackraste senerna i hp??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tycker de vackraste senerna är då alla elever höjer sina trollstavar för Dumeldore.
3 jan, 2013 21:02 |
|
hermione gragner
Elev |
Ja det är appsolut den finaste och sorligaste scenen.
3 jan, 2013 23:35 |
|
Borttagen
|
Personligen tycker jag att det är fint när Dobby dör
4 jan, 2013 17:56 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag älskar faktiskt det då striden på Hogwarts ska börja, och alla gör sig redo.
Är kanske inte så fint^^, men gillar verkligen det, får liksom känsla av att själv vara med. Imagination and dreaming is my life 4 jan, 2013 19:12 |
|
Pond
Elev |
Kan inte välja. Så många vackra scener.
She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX 4 jan, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
Jag älskar Ron&Hermiones kyss i hemligheternas kammare.Så himla fin scen♥Börjar alltid gråta där♥
4 jan, 2013 20:21 |
|
Sallymalfoy
Elev |
När striden börjar & Tonks o Lupin sträcker sig efter varandras händer, men når inte... & när alla höjer sina trollstavar för Dumbledore.
6 jan, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
Jag gillar scenen i den sista filmen då ron och hermione kysser varandra nere i hemligheternas kammare
6 jan, 2013 21:36 |
|
Ginny!!!!
Elev |
När de höjer sina trollstavar på
Spoiler: Tryck här för att visa! Det var så vackert. Sedan, många sorgliga scener var också vackra på sitt sätt. ![]()
6 jan, 2013 21:45 |
|
Wizzy
Elev |
Jag tycker den finaste scenen är när Sirius tar farväl av Harry och Hermione i tredje filmen. Den ger mig alltid en sådan bra känsla, och jag blir alltid så glad för Harrys skull att han äntligen har en " familj".
“There are all kinds of courage,' said Dumbledore, smiling. 'It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends.” 6 jan, 2013 22:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen