Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem är sötas/snyggast ?

Forum > Harry Potter > Vem är sötas/snyggast ?

Användare Inlägg
Hedvig9812
Elev

Avatar


Vem är din sötaste/snyggaste kakartär i hp?

You say school, I say Hogwarts.

1 jan, 2013 23:09

Borttagen

Avatar


Vet inte

1 jan, 2013 23:16

Borttagen

Avatar


Snyggaste: Emma Watson

Sötast: Rupert Grint

1 jan, 2013 23:19

Fantasia
Elev

Avatar


Snyggast: Ron Weasley.

Sötast: Ron Weasley.

Yea.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F4c62bd4549dc8652fa45ab44abe9d594%2Ftumblr_ompnc8qz8Y1w34bgio7_r2_250.gifvhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F79f621e5dae4e34de243ad6dc0e7fe81%2Ftumblr_okuhx8PVch1t0u8w9o4_250.gifv

1 jan, 2013 23:54

Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 2 kl. 12:32
Antal ändringar: 1

Fairydust
Elev

Avatar


Snyggaste
Tjejen: Bellatrix
Killen: Draco

Sötaste
Tjejen: Tonks
Killen: Neville.

I don't wanna break these chains!

2 jan, 2013 00:31

Borttagen

Avatar


draco är lätt snyggast eller tja, sexigast

2 jan, 2013 00:57

hermione gragner
Elev

Avatar


sötast: när dom går i första årskurs.

snyggast: när dom blir äldre

2 jan, 2013 03:25

Weasleygirl98
Elev

Avatar


HARRY POTTER!

Winter is coming...

2 jan, 2013 07:52

Forum > Harry Potter > Vem är sötas/snyggast ?

Du får inte svara på den här tråden.