Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Textplacering?

Forum > Mugglarportalen > Textplacering?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hejsan! ♥

Jag hade tänkt redigera min profil en del, och kom fram till att jag skulle vilja prova att ha all text i mitten av sidan, alltså inte att texten är till vänster som det automatiskt är. Meeen jag har ingen aning om hur man gör.

Någon som vet och kan förklara för lilla mig? :'

31 dec, 2012 17:13

Queen Boo
Elev

Avatar


Ingen aning, jag vill oxå göra det, men jag vet inte hur...

jag är jättecoolig älska mig plz

31 dec, 2012 19:06

Borttagen

Avatar


Queen Boo: Fick det förklarat för mig av Katla i intresseklubben antecknar, och tänkte att du kanske också ville veta sååå citerar det hon skrev :'

Skrivet av Katla:

då använder man sig av osynlig text, genom att använda koden [color=transparent] och skriver något (jag använder bindestreck) tills man kommer till mitten av sidan, då skriver man slutet på koden och skriver texten man vill ha i mitten
tadaa

1 jan, 2013 00:27

Borttagen

Avatar


Åh vad awesome
Det måste jag testa C:

1 jan, 2013 15:48

Pixie
Elev

Avatar


Och vem berättade för Katla? Jo hennes syster! /stolt/

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

1 jan, 2013 15:50

Forum > Mugglarportalen > Textplacering?

Du får inte svara på den här tråden.