Neville-Ett liv på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Neville-Ett liv på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Candys
Elev |
Det här är min första fanfiction så jag är inte erfaren.Men jag hoppas ni gillar den.
Den handlar om Nevilles liv på Hogwarts. Kapitel 1 Neville satt i skogen och tänkte.....Han tänkte på Snapes lektion.Han hade råkat hälla ut Draco Malfoys trolldryck.Han kom ihåg när Snape sa: -10 minus poäng till gryffindor! Alla hade tittat på honom med en arg blick.Han rös. Plötsligt avbröts han av en röst som sa att lektionen började om 5 minuter.Det var Luna som hade sagt det.Neville reste sig upp och de började springa. 30 dec, 2012 13:05 |
|
Borttagen
|
Bra! Följer.
30 dec, 2012 13:52 |
|
Candys
Elev |
Tack för kommentaren!
Kapitel 2! Denna lektionen hade han örtlära.Han älskade örtlära för han var bra på det.Fröken i örtlära tyckte att han var bäst i klassen.Plötsligt stirrade alla på honom.Han fattade inte varför så han frågade Luna.Luna tittade på honom och sa: -Titta på din tröja. Nevell tittade ner och såg att han hade jord över hela tröjan.Han började borsta av det och alla skrattade även Luna. Efter lektionen skulle alla gå och äta.Nevell hade inte haft en bra dag hittills och hade ingen lust att vara bland folk.Men han var jättehungrig.Han började långsamt gå mot stora salen. 30 dec, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
Jättebra.
30 dec, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
Mer
5 jan, 2013 23:30 |
|
Tamburlaine
Elev |
Komma ihåg att lägga mellanslag efter varje punkt
Och så något att tänka på, vart är du på väg med den här ff:n? En romans? Ett mysterie? Det blir intressantare att läsa om din berättelse faktiskt går någonstans.
6 jan, 2013 00:07 |
|
luna, lily
Elev |
6 jan, 2013 19:47 |
Forum > Fanfiction > Neville-Ett liv på Hogwarts
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen