Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hjälp mig

Forum > Harry Potter > Hjälp mig

Användare Inlägg
linhal
Elev

Avatar


hej jag har ett drak ägg men jag vet inte kan man kläcka det på något sätt så man får en drake för jag har sett några som har en drake och några som har ägg snälla svara!!

29 dec, 2012 17:07

Boba
Elev

Avatar


Du högerklickar på ägget och klickar på öppna flik. Klicka på ägget för att klappa det. Klappa det tre gånger i tre dagar i rad (brukar det vara) så kommer det att kläckas. Lycka till!

29 dec, 2012 17:17

Borttagen

Avatar


Du klickar på det 3 gånger per dag, när du klickar på det står det att du har klappat ägget. Efter några dagar kläcks det.

Lite fel forum?

29 dec, 2012 17:17

Borttagen

Avatar


hur gör man för att se sina kort

29 dec, 2012 17:21

Forum > Harry Potter > Hjälp mig

Du får inte svara på den här tråden.