Popup-fönster
Forum > Mugglarportalen > Popup-fönster
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så fort jag går in på mugglarportalen så får Firefox börja blocka popup-fönster. Varför? Just nu har den blockat typ 217 popup-fönster. What's that about?
Är det någon annan som haft samma erfarenhet? vad beror det på? Det är bara mugglis... Vad är det den försöker öppna? 29 dec, 2012 04:24 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Har också fått såna fönster någon gång. Sjukt störigt! Men försök på crome eller något annat, kanske funkar bättre då
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 29 dec, 2012 11:30 |
|
Obliviate_
Elev |
KAN vara sånnahär.. snöbollar? Man kunde skicka. Dom kom upp i popup-fönster.
Men allvarligt, 217 st snöbollar låter faktiskt lite orimligt.. 29 dec, 2012 12:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: KAN vara sånnahär.. snöbollar? Man kunde skicka. Dom kom upp i popup-fönster. Men allvarligt, 217 st snöbollar låter faktiskt lite orimligt.. Aha. Ja, det kanske det kan vara. Kan man se dem någon annanstans? Jag tillät popup-fönster på mugglis nu så nu händer det absolut ingenting såklart... har också glömt hur man väljer att blocka popup-fönster igen XD 29 dec, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
vad är popup-fönster
29 dec, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vad är popup-fönster Det är ett fönster som poppar upp. 29 dec, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
okej jag fatar
29 dec, 2012 15:54 |
Forum > Mugglarportalen > Popup-fönster
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen