Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Popup-fönster

Forum > Mugglarportalen > Popup-fönster

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Så fort jag går in på mugglarportalen så får Firefox börja blocka popup-fönster. Varför? Just nu har den blockat typ 217 popup-fönster. What's that about?

Är det någon annan som haft samma erfarenhet? vad beror det på? Det är bara mugglis... Vad är det den försöker öppna?

29 dec, 2012 04:24

YoshiFriend <3
Elev

Avatar


Har också fått såna fönster någon gång. Sjukt störigt! Men försök på crome eller något annat, kanske funkar bättre då

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff

29 dec, 2012 11:30

Obliviate_
Elev

Avatar


KAN vara sånnahär.. snöbollar? Man kunde skicka. Dom kom upp i popup-fönster.

Men allvarligt, 217 st snöbollar låter faktiskt lite orimligt..

29 dec, 2012 12:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
KAN vara sånnahär.. snöbollar? Man kunde skicka. Dom kom upp i popup-fönster.

Men allvarligt, 217 st snöbollar låter faktiskt lite orimligt..


Aha. Ja, det kanske det kan vara. Kan man se dem någon annanstans? Jag tillät popup-fönster på mugglis nu så nu händer det absolut ingenting såklart... har också glömt hur man väljer att blocka popup-fönster igen XD

29 dec, 2012 15:32

Borttagen

Avatar


vad är popup-fönster

29 dec, 2012 15:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
vad är popup-fönster


Det är ett fönster som poppar upp.

29 dec, 2012 15:53

Borttagen

Avatar


okej jag fatar

29 dec, 2012 15:54

Forum > Mugglarportalen > Popup-fönster

Du får inte svara på den här tråden.