Hur länge har ni gillat Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Hur länge har ni gillat Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, som rubriken lyser, hur länge har ni gillat Harry Potter?
Sjävl HAr jag gillat Harry POtter sen jag var 3-4, då jag såg första filmen, och ett halvår senare (typ) började mamma läsa böckerna för mig. Så se jag var en liten skitunge tyyp Jag har alltså gillar harry potter i 9 år, snart 10 28 dec, 2012 14:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-31 kl. 14:15
|
|
Zendaya
Elev |
Jag vet inte. Men ag tyckte Harry Potter var coolt när jag var liten och såg den första filmen. Sen efter det har ag älskat HP. ♥
28 dec, 2012 14:47
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-28 kl. 19:41
|
|
fox
Elev |
Vet inte exakt
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
28 dec, 2012 15:08 |
|
Borttagen
|
Jag har GILLAT Hp sedan ajg var 3-4 år då jag tittade på någon film, antingen var det ettan eller tvåan. Men jag blev inte "nöd" förens jag läste första boken då jag var 7-8 år.
28 dec, 2012 15:09 |
|
Fantasia
Elev |
Sen jag såg första filmen, vilket kanske var för 6 år sedan, men jag blev RIKTIGT nördig i det för ett halvår sedan xD
28 dec, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, som rubriken lyser, hur länge har ni gillat Harry Potter? Sjävl HAr jag gillat Harry POtter sen jag var 4, då jag såg första filmen, och ett halvår senare '8typ) började mamma läsa böckerna för mig. Så se jag var en liten skitunge tyyp Glömmde skriva, jag började läsa böckerna själv när jag nyss fyllt 9. Det var då jag blev en boknörd typ. 28 dec, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Jag började ordentligt gilla Harry potter när jag var 14 år
28 dec, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
harry potter började jag tycka om när jag var nio jag kommer gilla det enda tills jag är 19 år
28 dec, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Sedan jag var 11. Såg hemligheternas kammare och blev helt förälskad. Det är fortfarande min favoritfilm bland HP-filmserien, just för att den fick mig fast.
28 dec, 2012 19:39 |
|
cikki
Elev |
hm, var förmodligen när jag var 3-4 år,då jag speladeväldigt mycket HP-spel.
![]() 28 dec, 2012 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen