qitiddich
Forum > Mugglarportalen > qitiddich
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna, lily
Elev |
jag tycker att vi ska ha qiddich spel på spel och för man ska kunna spela qiddich så moste man ha en kvast och för då har man någonting att samla till
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
28 dec, 2012 12:35 |
|
Borttagen
|
Hur skulle det gå till då? Har rätt så svårt att föreställa mig det.^^
PS: Det stavas quidditch^_^ 28 dec, 2012 12:47 |
Forum > Mugglarportalen > qitiddich
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen