Bästa kapitlet i böckerna
Forum > Harry Potter > Bästa kapitlet i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilket kapitel/del av kapitel gillar ni bäst?
Själv gillar jag slutet av "Kackerlackan i knipa" när Luna, Hermione, Harry och Rita sitter på tre kvastar och Rita intervjuar Harry. (Harry Potter och Fenixorden) 28 dec, 2012 12:12 |
|
Borttagen
|
Jag gillar En oväntad uppgift i Fyran. Hela det kapitlet är jättebra tycker jag
28 dec, 2012 12:36 |
|
themarauder
Lärare |
Alltså jag älskar verkligen alla kapitel i princip, men det enda jag kan komma på med namn och allt är väl "The prince's tale". Det kapitlet är så.... jag har inga ord! ♥
=) - just like themarauder 28 dec, 2012 14:38 |
|
Zendaya
Elev |
Yrkesrådgivning i Fenixorden. För det är så kul när Fred och George lämnar skolan och sen så börjar många förstöra och så. :p
28 dec, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Yrkesrådgivning i Fenixorden. För det är så kul när Fred och George lämnar skolan och sen så börjar många förstöra och så. :p Ja, det är kul 30 dec, 2012 14:11 |
|
Queen Boo
Elev |
vet inte....
jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 20:19 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag gillar kapitlet i bok fyra där Moody frågar Filch och Snape om de har pyjamasparty. Det är kul att läsa om när Snape dyker upp i sin nattskjorta.
![]()
1 jan, 2013 02:15 |
|
Borttagen
|
Jepp
Men det andra kapitlet i fenixorden är nästan oslagbart. 1 jan, 2013 18:16 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte riktigt, men jag tror nog att det blir epilogen, 19 år senare.
1 jan, 2013 18:22
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 1 kl. 18:24
|
|
Triix
Elev |
Skrivet av Borttagen: I don't no, men jag tror nog att det blir epilogen, 19 år senare. Jaa! ♥ Draco Malfoy ♥
1 jan, 2013 18:22 |
Forum > Harry Potter > Bästa kapitlet i böckerna
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen