tävlingar?
Forum > Mugglarportalen > tävlingar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
YoshiFriend <3
Elev |
Jag tänkte att vi kunde ha tävlingar, där man fick ställa upp med sina drakar. Varje dag, skulle man kunna träna de en gång. Sen när man har tränat de tillräckligt många gånger t.ex 10 skulle man kunna anmäla sig till en tävling. Men det kunde kanske finnas ett max antal på hur många som skulle vara med, 500 st? Ägare till den som vann skulle kunna få: 50 g + bukal där det såtr en etta på
Den som kom två: 25 g + en bukal där det står en två på Den som kom 3: 15 + en bukal där det står en trea på Sen skulle 4-10 kanske få en vanlig rosset Någon mera än jag som skulle vilja ha det? Kommentera gärna! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 26 dec, 2012 19:59 |
Forum > Mugglarportalen > tävlingar?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen