Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

tävlingar?

Forum > Mugglarportalen > tävlingar?

Användare Inlägg
YoshiFriend <3
Elev

Avatar


Jag tänkte att vi kunde ha tävlingar, där man fick ställa upp med sina drakar. Varje dag, skulle man kunna träna de en gång. Sen när man har tränat de tillräckligt många gånger t.ex 10 skulle man kunna anmäla sig till en tävling. Men det kunde kanske finnas ett max antal på hur många som skulle vara med, 500 st? Ägare till den som vann skulle kunna få: 50 g + bukal där det såtr en etta på
Den som kom två: 25 g + en bukal där det står en två på
Den som kom 3: 15 + en bukal där det står en trea på
Sen skulle 4-10 kanske få en vanlig rosset


Någon mera än jag som skulle vilja ha det? Kommentera gärna!

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff

26 dec, 2012 19:59

Forum > Mugglarportalen > tävlingar?

Du får inte svara på den här tråden.