en fråga om pressen
Forum > Mugglarportalen > en fråga om pressen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gjerua
Elev |
25 dec, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av gjerua: Nu förstår jag inte riktigt vad du menar med "press"... hur sätter man inte en bild i sin press? sorry om det här är fel forum, hittade inget annat 25 dec, 2012 22:01 |
|
gjerua
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av gjerua: Nu förstår jag inte riktigt vad du menar med "press"... hur sätter man inte en bild i sin press? sorry om det här är fel forum, hittade inget annat presentation 25 dec, 2012 22:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av gjerua: hur sätter man inte en bild i sin press? sorry om det här är fel forum, hittade inget annat Menar du profilen så går der inte...
25 dec, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
25 dec, 2012 22:04 |
|
gjerua
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av gjerua: hur sätter man inte en bild i sin press? sorry om det här är fel forum, hittade inget annat Menar du profilen så går der inte... jag menar presentationen, och där har jag sett att folk har bilder 25 dec, 2012 22:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av gjerua: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av gjerua: hur sätter man inte en bild i sin press? sorry om det här är fel forum, hittade inget annat Menar du profilen så går der inte... jag menar presentationen, och där har jag sett att folk har bilder Presentationen, forumsignaturen? Isf. ^^
25 dec, 2012 22:13 |
|
Savi
Elev |
gjerua Om du menar sidan du kommer till när du klickar på en medlems namn som går som sagt det inte. Det gick tidigare men folk började lägga in bilder på kvastar m.m som de inte hade för att det skulle se ut som om de hade dem.
Menar du forumsignaturen, den som är under inläggen så klickar du på nyckeln uppe på sidan och lägger in bilden i rutan som heter forumsignatur Kanske inte är alls vad du menar, men om du syftar på inläggen så kopierar du bildlänken och klickar på bild knappen bredvid rutan du skriver i och klistrar in länken där
26 dec, 2012 16:36 |
|
gjerua
Elev |
Skrivet av Savi: gjerua Om du menar sidan du kommer till när du klickar på en medlems namn som går som sagt det inte. Det gick tidigare men folk började lägga in bilder på kvastar m.m som de inte hade för att det skulle se ut som om de hade dem. Menar du forumsignaturen, den som är under inläggen så klickar du på nyckeln uppe på sidan och lägger in bilden i rutan som heter forumsignatur oki, tack Kanske inte är alls vad du menar, men om du syftar på inläggen så kopierar du bildlänken och klickar på bild knappen bredvid rutan du skriver i och klistrar in länken där 26 dec, 2012 19:16 |
Forum > Mugglarportalen > en fråga om pressen
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen