JUlklapppar?
Forum > Mugglarportalen > JUlklapppar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tikis
Elev |
God jul på er!
Jag fick julklappar men när jag tryckte på dem för att öppna så stod det "Aja baja inte röra andras julklappar" Vaaaa???!!!
24 dec, 2012 09:38 |
|
Erfa
Rektor |
Det går nu!
24 dec, 2012 09:39 |
Forum > Mugglarportalen > JUlklapppar?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen