Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

julklappar

Forum > Mugglarportalen > julklappar

1 2
Användare Inlägg
moosen
Elev

Avatar


hur öppnar man julklapparna

24 dec, 2012 09:15

Theabeanr1
Elev

Avatar


När jag försöker öppna så står det bara "Aja baja, inte kolla på andras paket" typ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F576b76e58dca55e98700c21afcb305a9%2Fe6db68ad5f0430c9-18%2Fs540x810%2F520b1231e9213ca0ad14e27b0df96fa178c8d608.gifv

24 dec, 2012 09:16

Minnie
Elev

Avatar


Samma här!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_md4ml6IKA71rq4q6jo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mboalyyvtn1r1mtsdo1_500.gif

24 dec, 2012 09:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Theabeanr1:
När jag försöker öppna så står det bara "Aja baja, inte kolla på andras paket" typ


Samma här!! Tänk att inte få några julklappar på självaste JULAFTON!Erfa, du måste fixa det här v_v

24 dec, 2012 09:19

Clementin
Elev

Avatar


Samma för mig...

24 dec, 2012 09:21

A.k
Elev

Avatar


SAmma... Flera har redan rapporterat denna "bugg." vi hoppas att Li och Erfa kommer fixa det eller att de bara kommer kunnas öppnas ikväll.

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

24 dec, 2012 09:24

Hermione :D
Elev

Avatar


Skrivet av A.k:
SAmma... Flera har redan rapporterat denna "bugg." vi hoppas att Li och Erfa kommer fixa det eller att de bara kommer kunnas öppnas ikväll.

Bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.freegifs.de%2Fglitter-text%2Fholdz002%2Fz500a72456bdf7.gif

24 dec, 2012 09:26

Erfa
Rektor

Avatar


Tomten hade klantat till sig lite med alla lappar, nu går det!

24 dec, 2012 09:39

A.k
Elev

Avatar

Detta inlägg gav 5 poäng till Ravenclaw!


Skrivet av Erfa:
Tomten hade klantat till sig lite med alla lappar, nu går det!


Vad bra!

--------------------

Nu har jag öppnat mina klappar, och en del chokladgrodekort fick jag. Men de dyker inte upp bland de övriga korten. Varför?

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

24 dec, 2012 10:13

Erfa
Rektor

Avatar


Skrivet av A.k:

Skrivet av Erfa:
Tomten hade klantat till sig lite med alla lappar, nu går det!


Vad bra!

--------------------

Nu har jag öppnat mina klappar, och en del chokladgrodekort fick jag. Men de dyker inte upp bland de övriga korten. Varför?

Du hade alldeles rätt ja! Verkar som att vissa klappar blev lite försenade... men nu ska alla komma direkt!

24 dec, 2012 11:37

1 2

Forum > Mugglarportalen > julklappar

Du får inte svara på den här tråden.