Varför går det inte att öppna julklapparna på mugglis?
Forum > Mugglarportalen > Varför går det inte att öppna julklapparna på mugglis?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Som sagt, varför går det inte att öppna julklapparna?
Det är inte så noga, men jag skulle ha fått en kvast skickad till mig, och det står bara "aja bara! inte öppna andras julklappar" när jag försöker öppna paketet. Är inte det lite onödigt att föremålet försvinner från profilen och sedan inte går att ta emot? 24 dec, 2012 00:18 |
|
Puffsy
Elev |
Det gör det för mig med
Men gråt inte över spilld mjölk.. Det är säkert bara ett litet fel som kommer att ordnas senare idag GOD JUL! ![]()
24 dec, 2012 00:20 |
|
Voldy0000
Elev |
Ja! Jag kan inte öppna mina heller!
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 24 dec, 2012 00:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 dec, 2012 00:21 |
|
si_tonks
Elev |
24 dec, 2012 00:23 |
Forum > Mugglarportalen > Varför går det inte att öppna julklapparna på mugglis?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen