Julkalendern 2012
Forum > Mugglarportalen > Julkalendern 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss D Malfoy
Elev |
Nu kommer lite kritik angående julkalendern här på MUGGLIS, jag tycker att ni som skapat den borde vara mer tydliga och precisa när ni frågar efter någonting, jag har haft svårigheter med att förstå om ni vill ha svaret på svenska,engelska eller svaret från boken eller filmen?
Tycker ni borde vara mer tydliga och skriva att ordet ska skrivas på engelska eller svenska. Som tillexempel luckan med ankan, fattade inte ifall inte vad som skulle in då gummianka var fel. Så tycker verkligen att ni borde överväga detta. I övrigt så tycker jag det är en rolig idè, men som sagt, önskar i framtiden att ni ska vara tydligare och skriva mer vad ni söker, för det är inte alltid enkelt. Tack på förhand. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 23 dec, 2012 19:57 |
Forum > Mugglarportalen > Julkalendern 2012
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen