Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

draktråden

Forum > Mugglarportalen > draktråden

Användare Inlägg
miss tina
Elev

Avatar


hej jag tänkte skapa en tråd där man kan prata om drakar och ställa frågor om dom

23 dec, 2012 16:43

moosen
Elev

Avatar


Vad roligt.
Jag har en idé om att man ska kunna klappa andras drakar och att man typ får en knuting för varge drake man klappar och typ en sikel om någon har klappat ens egen men man kanske inte ska kunna klappa samma drake fler en en gång per dag.
Är det någon som håller med

23 dec, 2012 18:35

YoshiFriend <3
Elev

Avatar


Skrivet av moosen:
Vad roligt.
Jag har en idé om att man ska kunna klappa andras drakar och att man typ får en knuting för varge drake man klappar och typ en sikel om någon har klappat ens egen men man kanske inte ska kunna klappa samma drake fler en en gång per dag.
Är det någon som håller med

jag håller inte med, skulle inte bli jätteglad om alla gick och klappade mina drakar hela dagarna =/

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff

23 dec, 2012 19:19

Forum > Mugglarportalen > draktråden

Du får inte svara på den här tråden.