Luna lovegood
Forum > Harry Potter > Luna lovegood
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej jag tänkte att Luna lovegood skulle få sig en egen tråd, som man skriva om vad man tycker är bra med henne. Själv tycker jag att hon är speciell
23 dec, 2012 08:42 |
|
Zendaya
Elev |
Jag tycker att det är bra att hon är annorlunda än de flesta. :'
23 dec, 2012 10:09 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att hon är modig som vågar vara annorlunda än de andra.
Förresten, den här tråden ska nog flyttas till Harry Potter-kategorin. 23 dec, 2012 10:12 |
|
Miss Luna Lovegood
Elev |
hon är min favorit. Hon är speciell, står för det hon tänker och tror på, har mycket fantasi, modig, smart... Jag känner helt och hållet igen mig själv i henne! Men hon borde ha gift sig med Neville...
23 dec, 2012 11:23 |
|
Looney673
Elev |
Älskar hur hon klär sig ♥♥♥♥♥♥ har gjort hennes örhägen hemma och ska göra hennes korkhalsband snart ♥♥♥
Någon som har ett tips om en butik elr affär i sverige där man kan köpa hennes glasögon?? (inte internetbutik asså) Och så är hon min favoritkaraktär för att hon inte bryr sig om vad andra tycker om henne och vågar vara sig själv ♥ ♥ ♥ ♥![]()
23 dec, 2012 11:37 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Miss Luna Lovegood: hon är min favorit. Hon är speciell, står för det hon tänker och tror på, har mycket fantasi, modig, smart... Jag känner helt och hållet igen mig själv i henne! Men hon borde ha gift sig med Neville... Håller med dig, fast det hade nästan blivit för perfekt om hon och Neville blivit ihop 23 dec, 2012 18:31 |
|
chokladglasyr
Elev |
Älskar Luna!
the ones that love us never really leave us <3 23 dec, 2012 19:03 |
|
hermione gragner
Elev |
Hon är läskig och cool
23 dec, 2012 23:55 |
|
hockey macke
Elev |
hon är trögtänkt fast endå inte!
food before poeple 24 dec, 2012 09:09 |
|
Borttagen
|
Hon är lite läskig,men ändå rolig och smart^^...
24 dec, 2012 09:24 |
Forum > Harry Potter > Luna lovegood
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen