Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

"Cedric extra knäcker"

Forum > Harry Potter > "Cedric extra knäcker"

1 2 3
Användare Inlägg
Maharajah
Elev

Avatar


Jaa..
Har ni sett på chokladkortet för Cedric Diggory?

Längst ner på kortet står det ungefär något i stil med detta: "Cedric extra knäcker nu mera i Twilight filmerna" eller ja, något sådant iaf.

HAHA snacka om muppigt :O Fast ändå. Det var lite skoj. Men iaf, jag gillar inte twilight
Det känns konstigt att det står så, det förstör ju själva grejen.
Liksom det förstör känslan av att "Hogwarts finns på riktigt" osv.
Ja ni fattar vad jag menar

4 mar, 2011 00:28

leumas vän
Elev

Avatar


Jag får nog säga att jag håller med dig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

4 mar, 2011 06:52

Rowena
Elev

Avatar


Ja, jag fick honom typ igår. Ja ... men han återuppstod som en jävla vampyr. Som glittrar i solen. Han är en älva.

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

4 mar, 2011 12:00

Oskan
Elev

Avatar


Det var ju bara en kul grej! Inget fel på det tycker jag...

"May the force be equal to mass times acceleration"

4 mar, 2011 16:26

Rowena
Elev

Avatar


Håller med Oskan. Men ja .-.

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

4 mar, 2011 17:13

Beata
Elev

Avatar


Jag håller med lite att det förstör "Hogwartskänslan"
Det är ju en sådan stooor skillnad mellan HP och Twilight
(HP är tusen gånger bättre än Twilight, tycker jag)
Men visst var det lite roligt ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F2yl7nkp.gif

4 mar, 2011 18:29

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Beata:
Jag håller med lite att det förstör "Hogwartskänslan"
Det är ju en sådan stooor skillnad mellan HP och Twilight
(HP är tusen gånger bättre än Twilight, tycker jag)
Men visst var det lite roligt ^^


eller hur, stor skillnad. Förstår mig inte på folk som jämför Hp med Twiligt, det är ju inte alls samma sak! /:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

4 mar, 2011 19:03

Borttagen

Avatar

+2


jag håller med Oskan om att det mest verkar som en kul grej.
jag känner inte att jag förlorar "hogwartskänslan".. men som Ginnyy sa så det är lite onödigt att så många jämföra HP och Twilight (nu kritiserar jag inte kortet). De är på helt olika nivå och handlar om väldigt olika saker, personligen föredrar jag ju Hp till 100% utan tvekan, men jag är medveten om att alla inte är som jag ^_^"

4 mar, 2011 20:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag håller med Oskan om att det mest verkar som en kul grej.
jag känner inte att jag förlorar "hogwartskänslan".. men som Ginnyy sa så det är lite onödigt att så många jämföra HP och Twilight (nu kritiserar jag inte kortet). De är på helt olika nivå och handlar om väldigt olika saker, personligen föredrar jag ju Hp till 100% utan tvekan, men jag är medveten om att alla inte är som jag ^_^"


^

5 mar, 2011 21:30

soratanaka
Elev

Avatar


Skrivet av Oskan:
Det var ju bara en kul grej! Inget fel på det tycker jag...

^ This.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

5 mar, 2011 22:52

1 2 3

Forum > Harry Potter > "Cedric extra knäcker"

Du får inte svara på den här tråden.